بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان تمايل به حضور دوباره در اين تيم نداشته است اما با توجه به قرارداد 2 ساله اي كه باشگاه انعقاد كرده است علي رغم ميل باطني اش مجبور به حضور در ا ين تيم براي يك فصل ديگر است.

وحيد عسگري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ باشگاه آلومينيوم تاكنون 58 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده است و علي رغم پايان فصل در هفته هاي گذشته، اما همچنان مطالبات بازيكنان آلومينيوم بصورت كامل پرداخت نشده است و مسئولان باشگاه در تسويه بدهي بازيكنان كوتاهي و به تعهدات مالي خود عمل تاكنون عمل نكرده اند.


وي ادامه داد: تيم آلومينيوم با  تلاشي و همت بازيكنان و اعضاء كادر فني به ليگ برتر صعود كرده و علي رغم مشكلات مالي فراوان اما همه ي بازيكنان همدل و هم قسم بودند و در نهايت به هدف اصيلمان كه حضور در رقابت هاي ليگ برتر بود نايل شديم.


عسگري افزود: بازيكنان تيم اميدوار بودند كه پس از قهرماني در ليگ آزادگان علاوه بر دريافت مطالبات خود، پاداش صعود را نيز از مسئولان باشگاه به حساب آنها واريز مي كند اما متأسفانه مشكلات مالي تيم همچنان به قوت خود باقي است و باشگاه علاوه بر اينكه در پرداخت پاداشي محدوديت دارد پرداخت در مطالبات و حق بازيكنان نيز با مشكل مواجه است.


وي ادامه داد: با تيم آلومينيوم قرارداد 2 ساله دارم و علي رغم ميل باطني مجبور به ماندن در اين تيم هستم البته پيش از آغاز مشكلات و آگاهي كامل از بحران مالي تمايل به ادامه همكاري با اين تيم داشتم اما با اطلاع از شرايط كنوني به آينده تيم اميدوار نيستم و بدون خواسته ي قلبي ام تمرينات را با تيم آغاز مي كنم.


بازيكن آلومينيوم افزود: به احتمال فراوان و به استناد اخباري كه از مسئولان و ميثاقيان سرمربي تيم كسب شده است تمرينات تيم در صورت ايجاد شرايط مناسب از سه شنبه 23 خرداد ماه شروع مي شود./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار