قایقرانان جوان کشورمان حریفان خود را در مسابقات بین المللی آلمان شناختند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بین المللی آبهای آرام در بوخوم از فردا(19 خردادماه) آغاز می شود و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
با برگزاری مراسم قرعه کشی این رقابت ها در مسافت 1000 متر در کایاک یک نفره مردان افشین شعبانی با قایقرانانی از کشورهای دانمارک ،آلمان،آفریقای جنوبی،روبرو می شود.
در کانوی یک نفره مردان سامان بقایی با پاروزنی از کشورهای آلمان و فرانسه پیکار می کند.
در بخش بانوان و در  گروه یک مقدماتی کایاک یک نفره هدیه کاظمی به مصاف قایقرانانی از کشورهای هلند،دانمارک،آلمان،و شیلی می رود.
سارا ضیف زاده در گروه 2 مقدماتی این ماده با نمایندگان آلمان،هلند،دانمارک،رقابت می ند.
در کایاک 2 نفره مردان یاسین نوری و محمد جواد شاهپوری با قایقرانان دانمارک،آمریکا،فرانسه و آلمان مسابقه می دهند.
در رقابت های مسافت 500 متر محمد جواد شاهپوری در کایاک یک نفره مردان با پاروزنان دانمارک،آرژانتین آلمان،و آفریقای جنوبی دیدار می کند.
در کایاک یک نفره بانوان هدیه کاظمی در گروه یک با قایقرانان دانمارک،آلمان،شیلی،هلند و نزوئلا و فاطمه خیرخواه در گروه 2 این ماده با پاروزنان فرانسه،آلمان،هلند،دانمار روبرو می شوند.
در کایاک 2 نفره بانوان در گروه یک بهناز عبدی پور و آناهیتا آقایان به مصاف نمایندگان آلمان،دانمارک،می روند و در گروه 2 رقیه و انسیه رهرو با پاروزنان دانمارک،آرژانتین ،آلمان ،رقابت می کنند.
در مسابقات مسافت 200 متر نیز هدیه کاظمی در گروه یک کایاک یک نفره بانوان با قایقرانانی از آلمان،دانمارک و فاطمه خیرخواه در گروه 3 این ماده نیز با نمایندگانی از کشورهای آلمان،شیلی،و دانمارک رقابت می کند.
در مسابقه کایاک یک نفر مردان افشین شعبانی با قایقرانانی از کشورهای آفریقای جنوبی ،دانمارک آلمان،آرژانتین،آمریکا و هلند مسابقه می دهد.
سامان بقایی در کانوی یک نفره مردان با پاروزنانی از کشورهای آلمان و فرانسه رقابت خواهد کرد.
انسیه و رقیه رهرو در گروه یک کایاک 2 نفره بانوان به مصاف قایقرانانی از کشورهای دانمارک،آلمان مسابقه می دهند و بهناز عبدی پور و آناهیتا اقاخان در گروه 2 این ماده با نمایندگان آلمان،آرژانتین و دانمارک رقابت خواهند کرد.
و در نهایت حاکان غیاثی و محمد جواد شاهپوری نیز در کایاک 2 نفره مردان با پاروزنانی از کشورهای آفریقایی جنوبی،فرانسه ،شیلی و دانمارک مسابقه می دهند.
یادآور می شود این رقابت ها از فردا با برگزاری دور مقدماتی در بوفوم آلمان آغاز می شود و تا 21 خردادماه ادامه خواهد داشت./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار