پژمان منتظري، مدافع تيم استقلال كه در ديدار با ازبكستان در غياب هادي عقيلي، جاي وي را در تركيب تيم كيروش پر كرد با مصدوميت روبرو شده و شرايط همراهي تيم ملي و استقلال را ندارد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالي كه پژمان منتظري با استقلال قراردادش را تمديد كرد تا پس از دو فصل تجربه حضور در تيم پرويز مظلومي با امير قلعه نوعي تجربيات تازه اي را بدست بياورد اما اين بازيكن با مصدوميت روبرو شده است و شرايط تمرين كردن ندارد حضور وي در اردوي پرفشار تيم ملي باعث بوجود آمدن مشكل همستيرينگ براي اين بازيكن شده است و به همين دليل وي شرايط همراهي ايران را در بازي آينده ندارد.
پس از جباري، منتظري دومين مصدوم تيم ملي است و نمي تواند با شرايط ايده آلي روبرو شود.
از طرفي امير قلعه نوعي روي حضور تمام بازيكنانش براي حضور در تمرينات تيم استقلال حساب باز كرده بود، اما پژمان منتظري حضور در تمرينات ابتدايي تيم استقلال را از دست داد تا براي شروع مجدد آماده شود.
امير قلعه نوعي كه نگران وضعيت مدافع  تيم ملي است اعلام كرده است كه براي سر و سامان دادن به وضعيت خط دفاعي تيم استقلال مسئولان بايد يك مدافع مورد تاييد را جذب كنند تا خيال وي راحت باشد زيرا تمديد قرار داد حنيف عمران زاده و پژمان منتظري براي سرمربي استقلال كافي نيست./ق

برچسب ها: میادین ، تمرین ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.