بسته خبری امروز مشکلات و معضلات را همراه با خبرهای خوش به همراه آورده است از آسفالت خیابان ساراول در محدوده شهرک دانش، بهسازي فضای سبز بوستانهای محلات خلیج فارس و ...

آسفالت خیابان ساراول در محدوده شهرک دانش

شهردار ناحیه شش منطقه 18 گفت: از سوی ناحیه شهرداری منطقه 18خیابان ساراول در محدوده شهرک دانش در این محله طي هفته جاري زیر سازی و آسفالت شد.

شیرزادیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه در این معبر و دسترسی آسان ساکنان از غرب شهرک به شرق آن و بالعکس ، ضمن بازگشائی خیابان ساراول متراژ 8000 مترمربع زیر سازی و آسفالت ، اجرای 1500متر جدول، 3000متر خط کشی و نصب 20 عدد تابلوی ترافیکی انجام شده است.

فضای سبز بوستانهای محلات خلیج فارس منطقه 18 بهسازی شد

در ادامه ، بهروز اسماعیل زاده شهردار ناحیه 5 منطقه 18 گفت: عملیات واکاوی و بهسازی فضای سبز بوستانهای محلات خلیج فارس شمالی و جنوبی طي ماه جاري توسط اکيپهاي اجرايي به مرحله اجرا در مي آيد.

وي افزود : به منظور افزایش چشم اندازهای بصری و شادابی بیشتر شهروندان در زمان گذران اوقات فراغت ، طی عملیاتی به همت واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه ، در 2026 متر مربع از سطح بوستانهای محلات گل آرائی و در 250 متر مربع از این مراکز عمومی و تفرجگاهی نیز ترون کاری صورن گرفته است .

شهردار ناحیه 5 منطقه 18 اظهارداشت: هرس سرشاخه های زائد درختچه های رفیوژهای میانی معابر و بوستانها و همچنین انسداد زیر گذر خیابان سینا در تقاطع خط آهن تهران به تبریز به جهت عدم تجمع افراد معتاد و بزهکار در این محل از دیگر اقدامات اداره خدمات شهری ناحیه است.

ایمن سازی محور حد فاصل بزرگراه های آیت ا... سعیدی و فتح

در ادامه ، سیروس میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 18 به منظور افزایش ایمنی وسائط نقلیه عبوری و همچنین کاهش سوانح رانندگی ، محور حد فاصل بزرگراه های آیت ا... سعیدی و فتح در منطقه 18 تهران طي هفته جاري خط کشی محوری شد.

میلانی 18 افزود : در پی اتمام عملیات بهسازی و مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان ، اکیپهای اجرائی این حوزه معاونت با هماهنگی پلیس راهور منطقه ، اقدام به 100 هزار متر خط کشی ( سفید ، زرد رنگ و سفید ارتعاشی ) با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 850 میلیون ریال کردند تا ضمن نظم بخشی بیشتر به حرکات وسائط نقلیه عبوری و همچنین تفکیک محلهای حرکت آنها ، تا حدود زیادی از میزان سوانح رانندگی و خسارات ناشی از آن کاسته شود.

بهسازی پیاده روهای خیابان گلدسته

در ادامه، امیر حمزه مقدسی شهردار ناحیه 7 منطقه 18 گفت: به منظور افزایش چشم اندازهای بصری در معابر و همچنین بهبود در امر تردد شهروندان بویژه افراد سالمند ، روشندل و معلول ، عملیات بهسازی و مرمت پیاده روهای ضلع شرقی خیابان گلدسته ( پاسگاه ) طي هفته جاري به مرحله اجرا در آمد.

حمزه مقدسی افزود : طی این عملیات که از سوی اکیپ‌های اجرائی اداره فنی ، عمران و ترافیک ناحیه به انجام خواهد رسيد، بیش از 1300 متر مربع از پیاده روهای ضلع شرقی خیابان گلدسته (پاسگاه ) با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون ریال و بکار گیری مصالح مرغوب ، سنگ فرش مي شود تا ضمن افزایش چشم اندازهای بصری در معابر این بخش از حریم منطقه ، شهروندان بویژه افراد سالمند ، روشندل و معلول بسهولت بیشتری تردد كنند.

برچسب ها: منطقه ، بوستان ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار