مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی بازی¬های رایانه¬ای جام دیجیتال در این شهرستان به عنوان منطقه شمال استان اصفهان همزمان با مراکز فرهنگی دیجیتال سراسر کشور در رشته¬های FIFA2012 و PES2012 خبر داد.

محمد مهدی صباغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: خانه فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشان بعنوان نماینده جام دیجیتال و برگزارکننده مرحله مقدماتی این مسابقات شد.

وی با تاکید بر اینکه کاشان تنها شهرستان کشور است که همردیف با مراکز استان بعنوان نماینده برگزار کننده این مسابقات موفق به دریافت مجوز شده است افزود: کاشان بعنوان نماینده منطقه برگزار کننده این مسابقات برای شهرهای شمال استان اصفهان نظیر :کاشان، آران و بیدگل،بادرود، نطنز، میمه و خور و بیابانک و غیره انتخاب شد.

صباغی با اشاره به بازدید کارشناس موسسه جام دیجیتال از خانه فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشانو ارزیابی امکانات مرکز و توانایی‌های اجرایی کادر مدیریتی این خانه افزود: پس از هماهنگی با شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،مقرر شد مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی بازی های رایانه‌ای در این مرکز برگزار شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای در کاشان و در سایر نواحی واقع در شمال استان اصفهان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت جام دیجیتال برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشانواقع در کاشان، بلوار خاندانی، خ صالحی، مسجد الزهرا (س) مراجعه کنند.

صباغی برگزاری مسابقاتبین‌المللی بازی­های رایانه­ای جام دیجیتال در 22 کشور عضو اکو را خاطرنشان کرد و گفت: مراسم افتتاحیه ، اختتامیه و پایان این مسابقات با حضور کشورهای عضو اکو 17 تا 29 تیرماه در تهران برگزار می شود.

وی ثبت نام علاقه ­مندان به شرکت در این مسابقات به نشانی اینترنتی www.jamdigital.irرا یادآورشد و افزود: پس از برگزاری این مسابقات از نفرات برگزیده برای حضور در تیم ملی دیجیتال برای مسابقات جهانی دعوت می شوند.

به گفته وی چهار خانه فرهنگ دیجیتال بقیه‌الله العظم در شهر قمصر ، شهر ک 22 بهمن، نهاد قرآن فین بزرگ و و کانون الزهرا در شهرستان کاشان پیشرو در ارائه خدمات اینترنت پاک و مقابله با جنگ نرم دشمن فعال هستند.

وی افزود: این مراکز با اعتبار 680 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ارشاد اردیبهشت ماه سال 90 راه اندازی و تجهیز شد که هر یک از این مراکز به 10 دستگاه رایانه، اینترنت پرسرعت و 200 نرم‌افزار متنوع مجهز هستند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.