وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که به دلیل کشتار 9 تن از فعالان صلح ترکیه ای در سال 2010 در کشتی امدادرسانی مرمره آبی از دولت ترکیه عذرخواهی نخواهند کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، رژیم اشغالگر قدس که در سی و یکم ماه می سال 2010 با شبیخون به کشتی امدادرسانی مرمره آبی که حامل کمک های انساندوستانه به مردم تحت محاصره غزه بود و کشتار 9 تن از فعالان صلح ترکیه ای برگی ننگین به جنایات ضد بشری خود افزود، کماکان بر موضع سلطه جویانه خود اصرار ورزیده و از عذرخواهی از دولت و ملت ترکیه سر باز می زند.

آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه به خاطر این جنایت و کشتار فعالان صلح ترکیه ای هرگز از دولت ترکیه عذرخواهی نمی کنند، در این خصوص به مثابه عذر بدتر از گناه دولت آمریکا را مثال زد.

لیبرمن با اشاره به ماجرای کشتار 24 تن از شهروندان پاکستانی توسط ارتش آمریکا اظهار داشت که آمریکا نیز این عده را به اشتباه به قتل رساند ولی علیرغم این عذرخواهی از دولت اسلام آباد را رد کرد و لذا اسرائیل نیز مجبور نیست به خاطر شبیخون به کشتی مرمره آبی از دولت آنکارا عذرخواهی کند.

هفته گذشته دادگاه جرائم سنگین شماره هفت استانبول کیفرخواست دادستان جمهوری ترکیه علیه رئیس ستاد مشترک سابق ارتش اسرائیل و سه تن دیگر از فرماندهان بلندپایه این رژیم را به اتهام کشتار فعالان صلح ترکیه ای در کشتی مرمره آبی را با درخواست 9 بار حبس ابد و 18 هزار و 32 سال حبس برای هر یک از متهمین پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار