مربي بين المللي واليبال گفت: تیم ملی والیبال امروز در دیدار مقابل ونزوئلا به نشاط و شادابی مورد نیاز دست یافته بود و با شکست این تیم، آماده ادامه حضور قدرتمند خود در مسابقات انتخابی المپیک شد.

جهانگیر سید عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خانواده والیبال پس از 2 روز سخت (شکست ناباورانه در برابر استرالیا و بازی نه چندان دلچسب در برابر پور توکیو) امروز شاهد بازی روانی از سوی تیم ملی بودند که این موضوع در گرو تلاش کادر فنی و مسئولین فدراسیون که در توکیو هستند قرار دارد.

وی با بیان اینکه شرایط ذهنی و روانی بازیکنان تاثیر تعیین کننده ای در عملکرد آنان دارد، خاطر نشان کرد: تیم والیبال ایران در برابر ونزوئلا بسیار منظم بازی کرد. شاید برخی معتقد باشند که ونزوئلا حریف قدری نبود، من این موضوع را قبول ندارم، اما تیم ایران امروز در برابر این تیم بهتر از روز گذشته در مقابل پورتوکیو تیم انتهایی جدول بود.

وی چرخه بازی ایران در برابر ونزوئلا را شامل دریافت، پاس  و حمله  بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در چرخه سرویس، دفاع روی تور و دفاع داخلی زمین نیز خوب بودیم.

عباسی عملکرد تیم ایران در بازگشت از دفاع به حمله را نیز خوب دانست و تاکید کرد: بازیکنان تیم ایران از شرایط انگیزشی خوبی برخوردارند و با ارائه این بازی امیدواری آنان نیز افزایش یافته است.

سید عباسی بازی آینده تیم ایران در برابر صربستان را یکی از مهمترین دیدارهای این تیم در رقابت های انتخابی المپیک دانست و گفت: یکی از ویژگی های تیم ایران این است که بهترین بازیها را در برابر حریفان قدرتمند به نمایش می گذارد و من یقین دارم که ملی پوشان کشورمان در برابر صربستان بهترین بازی خود را ارائه خواهند داد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.