عضو حزب موتلفه با اشاره به گرايش موتلفه اسلامي به جوان‌گرايي، افزود: بايد در تحولاتي که در پيش داريم راه پيشرفت و جوانگرايي را به همان صورت که در دوره‌هاي جديد موتلفه اتفاق افتاد دنبال کنيم.

حجت الاسلام محمد حسن ذاکري عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: حزب موتلفه اسلامي حرکت در راستاي اعتدال و پرهيز از تنش و سخنان اختلاف برانگيزي را در دستور کار خود قرار داده است.
ذاکري اظهار داشت: گام برداشتن در  جهت حفظ وحدت و انسجام نيروهاي اصولگرا و گفتمان قالب اصولگرايي مي‌طلبد که برخي مواقع اعضاي حزب از خواسته‌هاي تشکيلاتي صرف‌نظر کنند.

وي در ادامه گفت: براي مثال اگر در انتخابات بنا باشد که وحدت اصولگرايي با کنار کشيدن نامزد حزب موتلفه شکل بگيرد اين اقدام را محافظه کاري نمي‌دانيم بلکه اين حرکت در راستاي مشي تاريخي و سياسي موتلفه و پيروي از فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري صورت پذيرفته است.

عضو حزب موتلفه با اشاره به گرايش موتلفه اسلامي به جوان‌گرايي و پيشرفت افزود: بايد در تحولاتي که در پيش داريم راه توسعه و پيشرفت و جوانگرايي را به همان صورت که در دوره‌هاي جديد موتلفه اتفاق افتاد دنبال کنيم.

ذاکري با بيان اينکه براساس چشم‌انداز 20 ساله نظام براي فعاليت‌هاي موتلفه اسلامي چشم‌انداز بلند مدت تعريف شده است، تصريح کرد: ايستايي و در جا زدن مورد تاييد اعضاي حزب موتلفه اسلامي نيست لذا موتلفه با فعاليت تشکيلاتي به سمت رشد و توسعه حرکت خواهد کرد.

وي درباره حرکت به سوي جوان‌گرايي تصريح کرد: يکي از سياست‌هاي موتلفه حرکت به سوي جوان‌گرايي است که در مقام عمل اين امر صورت گرفته است لذا نشان مي‌دهد که راه رشد در سطوح عالي حزب موتلفه براي جوانان فراهم شده است.

ذاکري با بيان اينکه مواضع موتلفه کاملا شفاف و روشن است، گفت: هجمه‌هايي که از خارج و داخل بر موتلفه وارد مي‌شود نشان دهنده  شفاف بودن مواضع موتلفه است که به خاطر اين گويا بودن مورد بي مهري قرار مي‌گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه موتلفه بر سر مواضع اخير خود مبني بر حفظ انسجام و وحدت جريان اصيل اصولگرايي است ايستاده است، ادامه داد: ‌حزب موتلفه اسلامي در تلاش براي فراگير شدن گفتمان اصولگرايي و حفظ آن از جريان‌هاي انحرافي و التقاطي است که اين مواضع با محافظه‌کاري متفاوت است.


وي در ادامه افزود: ‌براساس خط مشي که در مجمع عمومي حزب موتلفه ترسيم مي‌شود مطالبه اعضا در جهت ورود مستقل و جداگانه در عرصه‌هاي انتخابات عملياتي خواهد شد و منتظر تشکيل مجمع عمومي پيش رو هستم که با توجه به نتيجه مجمع کادر موتلفه به آن سمت حرکت خواهد کرد. /س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار