قاسم دهنوی هافبک تیم مس کرمان مورد تائید امیر قلعه نویی قرار دارد این بازیکن قصد دارد که فصل بعد را در این تیم سپری کند اما پرسپوليس نيز از مشتريان جديد اين بازيکن است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حضور دهنوی  در لیست امیر قلعه نویی قطعی است و این در حالی است که این بازیکن منتظر تماس قطعی امیر قلعه نوعی برای عقد قرار داد است.

گفتنی است، دهنوی از مدتها پیش مورد توجه امیر قلعه نویی قرار دارد تا برای حضور در خط میانی تیم استقلال آماده شود.

شایان ذکر است، دهنوی در فهرست اولیه امیر قلعه نویی قرار نداشت و پس از ایجاد شرایط خاصی در لیست قرار گرفت تا برای حضور در استقلال آماده شود.

دهنوی از لحاظ مسائل مالی نیز با آبی ها به توافق رسیده است و مانند برخی بازیکنان ملی پوش شروط مالی بسیاری ندارد با مشکل مالی و عدم توافق آن روبرو نیست این بازیکن به گفته مسئولین تیم استقلال ظرف چند روز آینده قراردادش را با باشگاه استقلال به ثبت می رساند تا رسماً به عنوان هافبک جدید آبی ها برگزیده و انتخاب شود.

 اما با وجود خبر فوق امروز مطلع شديم  دهنوي در ليست بازيکنان کادر فني تيم پرسپوليس قرار دارد. از مدتي پيش کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس خواهان جذب قاسم دهنوي بازيکن تيم مس کرمان بودند اما خود اين بازيکن اعلام کرده بود که در حال حاضر قصد دارد يک فصل ديگر در مس کرمان به فوتبالش ادامه دهد.با اين حال گفته مي شود مذاکرات مسئولان پرسپوليس با اين بازيکن جدي شده است و احتمالا او طي روزهاي آينده به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار