سرپرست سازمان لیگ از ممنوع الکار شدن برخی افراد در فوتبال و وضعیت بدهکاری باشگاهها خبر داد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره ممنوع الکار شدن برخی افراد در فوتبال و وضعیت بدهکاری باشگاهها به نکاتی اشاره کرد.
وی در این باره گفت: درباره حضور افراد در فوتبال و تاییدیه حضور و فعالیت آنها تصمیماتی گرفته ایم که آن را اجرا خواهیم کرد و بر همین اساس برخی افراد در این زمینه ممنوع الفعالیت هستند و خودشان هم می دانند که نباید فعالیت کنند و با آنها در صورت فعالیت برخورد می شود. ما به صورت جدی مقابل پدیده دلالیسم ایستاده ایم و باشگاهها هم در این زمینه همکاری های لازم را دارند.
 بهروان درباره بحث بدهکاران و طلبکاران باشگاهها گفت: باید همه باشگاههای بدهکار نسبت به تسویه حساب با طلبکاران اقدام کنند اما جالب اینجاست با اینکه بدهی های میلیاردی دارند ، خریدهای گرانقیمت انجام می دهند و واقعا باعث تعجب است که این اتفاق می افتد. خود باشگاهها باید رعایت کنند چرا که پرونده اکثر باشگاهها به صورت بدهکار باز و در دست بررسی و صدور حکم کمیته انضباطی است و حتی در این باره احکامی هم صادر شده است.
 سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: امیدواریم در لیگ پیش رو بسیاری مشکلاتی که قبلا داشته ایم یا نداشته باشیم و باشگاهها در همه موارد از جمله استاندار سازی و غیره همکاری های لازم را با ما داشته باشند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار