سرمربي تيم تكواندو دانشجويان معتقد است اينكه گفته مي شود تيم دانشجويان تركيبي از جامانده هاي تيم ملي اميد است توهين به كادر فني و بازيكنان تيم دانشجوان محسوب مي شود.

سيد نعمت خليفه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : اين استقلال را كه بازمانده هاي تيم ملي اميد در تيم دانشجويان بودند را قبول ندارم و هيچ يك از دو تيم ارتباطي به يكديگر ندارند بازيكنان تيم دانشجويان با تلاش خود صاحب عنوان قهرماني جهان شدند .

وي افزود : دادن لقب جامانده هاي تيم ملي اميد به تيم دانشجويان توهين به بازيكنان  و كادر فني تيم دانشجويان است و در واقع تيم دانشجويان هيچ يك در رده سني اميد نبودند و با زحمت خود قهرمان شدند در اين مورد مصاحبه اي قبل از مسابقات جهاني نكرديم تا حاشيه اي به وجود نيايد.

* شرايط كسب 2 طلاي ديگر را داشتيم

وي در خصوص رقابت هاي قهرماني جهان گفت:تيم دانشجويان ايران علاوه بر كسب سه مدال طلا و سه برنز شرايط كسب دو مدال طلاي ديگر را نيز داشت و در بازي بهزاد ايلخاني در وزن ششم مقابل حريف كره اي خود ناداوري انجام شد و كره اي ها با نفوذ خود مانع كسب مدال طلاي وي شدند .

مهران عسگري در وزن هفتم نيز مي توانست به مدال طلا برسد اما با دست كم گرفتن حريف به نشان برنز بسنده كرد.

خليفه افزود: رقابت هاي دانشجويان جهان در كره جنوبي از كيفيت فني بالايي برخوردار بود و اكثر المپيكي هاي لندن در آن حضور داشتند .

* سرمربي تيم دانشگاه آزاد هستم

سرمربي تيم دانشگاه آزاد براي رقابت هاي ليگ برتر هستم و حضورم در آلمان براي تحصيل به صورت مقطعي است اما قبل از رقابت هاي المپيك عازم صربستان مي شوم و در بازي هاي لندن نيز حضور دارم .

وي تصريح كرد: براي حضور تيم دانشگاه در رقابت هاي ليگ برتر امسال كه از اواخبر شهريورماه آغاز مي شود جلسه اي با مسئولان باشگاه مبني بر بودجه تيم و برنامه هاي فصل جاري خواهيم داشت سپس در مورد بازيكنان تصميم گيري مي شود تيم دانشگاه در بخش پايه نيز امسال يك تيم در ليگ نوجوانان دارد اما در مورد راه اندازي تيم بانوان هنوز اطلاعي از آن ندارم .

وي افزود: جذب بازيكنان جديد بستگي به سياست باشگاه دارد اما نياز به جوانگرايي در تيم داريم در مورد دستياران هم رضا ايمان زاده همچنان سرپرست و مربي تيم است .

* در مورد مربيگري بي باك صحبتي نكرده ايم

خليفه گفت: د رمورد حضور مهدي بي باك بازيكن سابق تيم دانشگاه در كادر فني هنوز صحبتي نشده و تصميمي گرفته نشده است اما محمد تقي خضرائي ديگر مربي تيم با رخصت از مسئولان و مربيان براي مربيگري راهي تيم سايپا شده است./lمح                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار