دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: بیشترین شانس المپیکی شدن را برای مواد پرش طول و دهگانه و برای ارزنده و سپهرزاد قائل هستیم.

رشیدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار داشت: از احسان حدادی بی خبر هستم اما تمامی اردوهای وی تا المپیک لندن خارج از کشور برگزار خواهد شد.

سایر ملی پوشان المپیکی دو و میدانی نیز همچون گذشته  زیر نظر مربیان تخصصی خود تاا المپیک برنامه های تدارکاتی خارجی و داخلی را برگزار می کنند و هر ورزشکاری در این خصوص شرایط ویژه خود را دارد.

وي تصریح کرد: برای ورزشکارانی که امید کسب سهمیه المپیک لندن را دارند شرایطی را ایجاد می کنیم تا به این مهم در مسابقات قاره آسیا دست یابند و این مورد در هر مرحله ای که باشد برای فدراسیون امتیازی محسوب می شود.

وی افزود: محمد ارزنده در ماده پرش طول و هادی سپهرزاد در دهگانه از امیدهای کسب سهمیه ایران برای المپیک در مسابقات آینده هستند که بیشترین امید برای آنها محسوب می شویم.

دبیر فدراسیون دو و میدانی در خصوص شانس مریم طوسی در ماده سرعت برای کسب رکورد ورودی المپیک گفت: شانس مریم طوسی برای کسب ورودی المپیک بالا است و امیدواریم وی نیز بر اساس پیش بینی ها راهی المپیک شود وی در رقابت های لیگ بانوان امید رکورد شکنی و کسب سهمیه دارد.

وی افزود: کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع در مسابقات برگزیدگان آسیا و سپهرزاد در مسابقات بین المللی قزاقستان دیگر امیدهای ایران برای کسب سهمیه المپیک لندن هستند.

رشیدیان تصریح کرد: فدراسیون دو و میدانی به فکر کسب بیشترین سهمیه در بازی های المپیک 2012 لندن است و آرزوی بعدی نیز کسب مدال از این بازی ها بوده و بیشترین امید را در مواد پرتاب دیسک و پرش ارتفاع داریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار