با حكم معاون ريیس قوه قضائیه و ريیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور "محمدمهدی انجم شعاع" به عنوان سرپرست معاونت امور اسناد سازمان ثبت منصوب شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛ طی حکمی از سوی احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور «محمدمهدی انجم شعاع» به عنوان سرپرست معاونت امور اسناد سازمان ثبت منصوب شد.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:

جناب آقاي محمدمهدی انجم شعاع

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سرپرستی معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب می شوید.

 انتظار مي‌رود با سرلوحه کار قرار دادن رهنموهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای اهداف و برنامه های راهبردی سازمان با بهره گیری مؤثر از منابع و امکانات موجود در چارچوب قوانین و مقررات جاری و برنامه های مصوب، اهتمام در اصلاح فرآیندها و ارتقاء ارائه خدمات به مراجعین تؤام با سرعت و دقت و استفاده حداکثری از فن آوریهای نوین، ارتقاء سلامت اداری و استفاده بهینه از منابع انسانی، تقویت نظارتهای دقیق و مؤثر به منظور ارتقاء نظم و حسن جریان امور واحدهای اداری و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، زمینه لازم جهت تحقق اهداف سازمان را فراهم كنید.
توفیق شما را در انجام وظایف و مسئولیت های محوله از خداوند بزرگ خواهانم.

گفتنی است: سرپرست جدید معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، مدیر کلی تدوین لوایح قوه قضاییه، دادیاری دادسرای انقلاب اسلامی تهران، ریاست دادگاه انقلاب اسلامی و کیفری استان کرمان، معاونت قضایی و معاونت آموزش دادگستری استان کرمان و عضویت در هیئت نظارت ثبت استان کرمان را در سابقه کار خود دارد.

وی مدتی نیز در حوزه سردفتری اسناد رسمی فعالیت داشته است.
/ش4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار