بانک صادرات ایران با صدور بیش از یک میلیون کارت الکترونیکی دراردیبهشت­ ماه؛ تعداد کارت‌های الکترونیکی اش را به بیش از 28 میلیون کارت افرایش داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، بانک صادرات ايران نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان در اسرع وقت اقدام نموده و براين اساس تا نيمه نخست خردادماه سال‌جاري، بالغ بر 28 ميليون و 133 هزار کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان شده است که از اين تعداد 20 ميليون و 86 هزار و 42 کارت مربوط به استانها و 8 ميليون و 47 هزار و 629 کارت مربوط به تهران مي‌باشد.

اين گزارش حاکي است از بين انواع کارت‌هاي الکترونيکي بانک صادرات، کارت‌هاي سپهر با توجه به قابليت‌هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز بانک صادرات و ساير دستگاه‌هاي خودپرداز شبکه شتاب را براي مشتريان فراهم مي‌سازد، بيشتر مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است.

گفتني است دارندگان سپهرکارت‌هاي بانک صادرات ايران با برخورداري از اين کارت مي‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌هاي خودپرداز، سرويس پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک صداي سپهر (09602)، پايانه فروش نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه‌هاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.

لازم به ذکراست دارندگان سپهر کارت‌هاي بانک صادرات ايران همچنين مي‌توانند از خدمات سيستم همراه بانک و بانکداري اينترنتي اين بانک بدون محدوديت مکاني وزماني بهره‌مند گردند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
پیشنهاد،درصورتامکان درراه اندازی شعب خارج هم قوی ترهم ازسیستمهای قوی جهت جذب منابع استفاده تاجهشی پیش وازدیگر بانکها عقب نمانیم تشگر m49323
آخرین اخبار