قائم مقام تیم استقلال از وضعیت حاکم در تیم استقلال راضی نیست وی که از چند روز قبل استعفای خود را برای جدایی از تیم ارائه کرده بود، به یکباره تصمیم به ماندن گرفت اما آن اتفاق دوامی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جویباری که وظیفه مهمی را در باشگاه استقلال به عهده داشت با حضور امیر قلعه نویی شرایط را متفاوت دید و تصمیم گرفت این تیم را ترک کند.

گفته می شود حضور افرادی در باشگاه استقلال عامل اصلی تصمیم وی به جدایی بود اما این بار این اتفاق رخ نداد و نظری جویباری با اصرار فتح اله زاده در تیم ماند.

گفتنی است، جویباری در سالهای گذشته یار و دوست صمیمی امیر قلعه نویی بود اما برای فصل جدید حضور افراد جدید در کنار سرمربی تیم استقلال وضعیت را برای قائم مقام آبی ها تغییر داد اما پس از ابقاء مجدد فتح اله زاده شرایط دچار تغییر شده و نظری در تیم ماند.

البته اعلام شده است که وی تصمیم خود را برای جدایی از تیم گرفته است و اعلام کرده تنها تا پایان فصل نقل و انتقالات در تیم می ماند و پس از آن استقلال را ترک می کند.

قائم مقام تیم استقلال در سال گذشته و در فصل نقل و انتقالات با شرایط خاصی تیم را همراهی کرد اما زمانی که رسولی نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره با فتح اله زاده به مشکل برخورد، طرف اعضای هیئت مدیره درآمد تا مشخص شود که مسائلی وجود دارد و این مشکلات عامل اصلی جدایی وی طی چند ماه آینده از تیم است./مح

برچسب ها: جویباری ، استقلال ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن میری هنگامی
۰۰:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
بری بالا بیایی پایین اسمال نوبت پرسپولیس هست
آخرین اخبار