مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به کاهش قیمت دلار اظهار داشت: از زمان کاهش قیمت دلار تولیدکنندگان محصولات نهایی از جمله میلگرد ناچار به کاهش قیمت های خود شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علی اصغر بهرامی، مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به کاهش قیمت دلار اظهار داشت: از زمان کاهش قیمت دلار تولیدکنندگان محصولات نهایی از جمله میلگرد ناچار به کاهش قیمت های خود شدند .
وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت دلار موجب شد تا خریداران برای خرید محصولات فلزی کمی دست نگاه دارند، افزود: از سوی دیگر تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود ناچار به کاهش قیمت شدند .
مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به کاهش قیمت از سوی تولیدکنندگان نهایی تصريح کرد: این اتفاق به دنبال کاهش قیمت شمش روی داد.
بهرامی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان عمده ترین تولید کننده شمش است تصریح کرد : این شرکت در چند مرحله قیمت را کاهش داد به طوری که در مرحله اول قیمت را از هزار و 54 تومان به هزار تومان کاهش داد .
مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره به اینکه کاهش قیمت از هزار تومان به 970 تومان در مرحله بعدی توسط فولاد خوزستان روی داد، گفت : با این وجود باز هم خریداران برای خرید از خود تمایلی نشان ندادند به طوری که این شرکت فروش اعتباری را به مشتریان خود پیشنهاد داد.
وی در تشریح فروش اعتباری اظهار داشت : فروش اعتباری به معنی LC داخلی است به طوری که خریدار پول را در ابتدای معامله پرداخت نکرده و چندی بعد پول را پرداخت می کند .
بهرامی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان در این طرح پول را از خریداران ظرف مدت 45 روز دریافت می کرد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که فولاد خوزستان اعلام کرده که فروش نقدی ندارد، در عین حال فروش را به صورت اعتباری انجام می دهد میزان تقاضا برای محصولات این شرکت زیاد بود .
مدیر بخش فلزات کارگزاری مفید با اشاره اینکه در حال حاضر امکان پیش بینی قیمت ها برای هفته آینده وجود ندارد اظهار داشت: ازآنجاییکه قیمت دلار فعال قابل پیش بینی نیست قیمت ها در رینگ فلزات هم مشخص نشده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار