دروازه بان تیم استقلال که برای دومین مرتبه پدر و صاحب یک فرزند پسر دیگر شد برای خروج از کشور دچار مشکلاتی است که این مسائل وی را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دروازه بان ملی پوش استقلال، در زمان حضورش در تیم مس کرمان با مشکل مالیاتی روبرو شده است و این اتفاق همچنان ادامه دارد قرار بر این است که مسی ها مبلغ 37 میلیون را به اداره مالیات پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداده است و رحمتی نیز اعلام کرده که مسئولان مس کوتاهی کردند و باید مشکل وی را حل کنند اتفاقی که تا به حال رخ نداده است و همچنان نیز ادامه دارد.

گفتنی است، برای آخرین مرتبه به مسئولان این تیم اخطار داده است که مشکل وی را حل کنند و مبلغ مورد نظر را که جزء قرار داد زمان حضور وی در تیم مس کرمان بوده را پرداخت کنند این در حالی است که مسی ها پیشنهاد قابل توجهی را به رحمتی ارائه کردند تا فصل بعد را در مس سپری کند اما دروازه بان استقلال قصد همکاری با این تیم و حضور در کرمان را ندارد و از مسئولان این تیم دلخور است.

رحمتی مدعی شده است مبلغ اندک قرار داد آن زمان وی برای حضور در مس کرمان باعث شده که وی از پرداخت شخصی مالیاتش خود داری کند و منتظر مسئولین باشگاه مس بماند زیرا در غیر این صورت وی خود در این مورد اقدامات لازم را انجام می داد تا این مشکل در سفرهای مهم تیم ملی برای وی دردسر نشود.

این دروازه بان اعلام کرده است در صورتی که باشگاه مس اقدامات لازم را انجام ندهد از طریق مراجع قانونی در خصوص دریافت حق خود اقدام می کند./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار