به دلیل استقبال مخاطب و تعداد اجرای محدود، نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» به کارگردانی محمد عاقبتی، اجرای روزهای شنبه را هم به اجراهای خود اضافه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي اين نمايش،«اسکلیگ و بچه‌های پرواز» به نویسندگی مهدی کوشکی و با بازی لیلی رشیدی، خسرو پسیانی و هوتن شکیبا پس از ممیزی‌ و اصلاحات جزئی هر روز ساعت 18 در تالار حافظ اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است؛ نشست نقد و بررسی این نمایش روز شنبه 20 خرداد ماه، ساعت 16 با حضور کارگردان، نویسنده و بازیگران و منتقد مهمان امین عظیمی برگزار می‌شود. این نشست در خانه فرهنگ شیخ هادی به نشانی بعد از تقاطع ولیعصر، خیابان جمهوری، خیابان شیخ هادی، نبش کوچه سخنور خواهد بود.
علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» می‌توانند به سایت اینترنتی سی‌گذر (www.sigozar.com) یا دل پخش، پرداسیستم، بتهوون، کافه کهن، دنیا، دارینوش، پرشیا، سیاه و سفید و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند. اولویت برای فروش بلیت با کسانی است که به سایت سی‌گذر مراجعه کرده‌اند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مایکل مثل همه پسر بچه‌های دیگر است اما مشکل او موجودی است که زیر کتش پنهان کرده است چیزی شبیه دو تا بال.»
پیش از این، نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» در بخش ویژه نوزدهمین فستیوال بین المللی کودک و نوجوان همدان اجرا شده که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
نویسنده: مهدی کوشکی، کارگردان: محمد عاقبتی، بازیگران: لیلی رشیدی، هوتن شکیبا، خسرو پسیانی (با سپاس از آنالی شکوری)،  مشاور کارگردان: سینا بانکی، برتیبا عاقبتی. طراح لباس: گلناز گلشن، آهنگساز: بامداد افشار، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح تصاویر: حسین ذوقی، طراح گرافیک: صالح تسبیحی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی شاه‌حسینی، دستیار کارگردان و هماهنگی اجرا: ملینا قدیمی، منشی صحنه: پانیذ اقتصاد، مدیر صحنه: احسان گودرزی، عکاس: نفیسه مشعشع، احسان مطوری و روابط عمومی: شهاب عباسیان./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار