سرمربي تيم فوتبال فرانسه اعلام كرد جوكول در تابستان امسال به آنفيلد باز مي گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال ،جوي كول دو سال قبل و در زمان سرمربي گري روي هاجسون به صورت مجاني از چلسي به ليورپول پيوست اما در آنجا موفق نشد كه فصل خوبي را به نمايش بگذارد در نتيجه در آنفيلد به او اجازه داده شد كه 1 فصل يعني فصل گذشته را به صورت قرضي به تيم ليل برود.

با اين حال براندن راجرز سرمربي جديد قرمز پوشان ليورپول در مصاحبه اي اخيرا اعلام كرده است كه تمايل زيادي دارد كه در اواخر همين هفته كول را به تميش باز گرداند زيرا كه ليورپول تنها تيمي است كه جوي كول علاقه دارد استعدادهايش را در آنجا به كار گيرد.

راجرز در اين رابطه گفت: من جو را از مدت ها قبل مي شناسم او استعداد زيادي دارد و مي تواند براي ليورپول بي نظير باشد در نتيجه مي خواهم او را به ليورپول بازگردانم تا از توانائي هايش استفاده كند.

رودي گراسيا سرمربي تيم فوتبال ليل در كنفرانس خبري روز گذشته اعلام كرد : كول در ليست برنامه هاي براندن و اجرز براي فصل بعد قرار دارد در نتيجه ما در نظر داريم او را به تيمش بازگردانيم.

راجرز همچنين اعلام كرده است كه آلبرتو آكويكلاني كه فصل قبل را به صورت قرضي در آث ميلان سپري كرده است به احتمال زياد به آنفيلد باز خواهد گشت.

راجرز در ارتباط با او نيز چنين گفت: من احساس مي كنم او بازيكن بسيار خوبي است او استعداد بسيار زيادي داري من احساس مي كنم او به ليورپول آمد و شرايط مناسب نبود به همين خاطر قرضي به آث ميلان رفتو حالا من دوباره در نظر دارم او را بازگردانم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار