اغلب بانک های ایرانی در زمینه موبایل بانکینگ بروی ارائه خدمات از طریق پیام کوتاه کار کرده اند و در جهت ارائه سایر خدمات از طریق WAP و برنامه های کاربردی هنوز اقدام قابل توجهی نشده است.

مجید آذرپور، کارشناس ارشد موبایل بانکینگ با اشاره به افزایش کاربران تلفن همراه در دهه اخیر و قابلیت های ارائه شده در زمینه بانکداری با تلفن همراه به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از خدمات بانکداری همراه و انجام تراکنشهای مالی از طریق تلفن همراه است که در کشورهای مختلف جهان با موفقیت همراه بوده و بر میزان کابران آن روز به روز افزوده می شود.
وی تصریح کرد: در بانکداری آنلاین مشتریان باید از طریق یک کامپیوتر شخصی با موسسه مالی ارتباط برقرار کنند و این در حالی است که در بانکداری همراه مشتریان می توانند از طریق موبایل از خدمات 24 ساعته و هفت روز هفته بانک ها استفاده کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار