تقدیر مشهدی ها از سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به همت انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی و هفته نامه نخست از برترین های ورزش خراسان رضوی در تالار نور مشهد تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افضلی ( نایب رئیس ) و محمد رضا نصر اله زاده ( مدیر روابط عمومی ) فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تقدیر و با اهداء لوح تمثال حرم حضرت رضا ( ع ) تجلیل شد.

حضور پیشکسوتانی همچون سهراب سرابی، مهندس خالدی، بهرام نکاحی مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و جمع کثیری از مدیران اجرائی، ورزشکاران، مربیان بر گرمای این مراسم افزود.

علی شیخ الاسلامی، دبیر این همایش در بخشی از سخنان خود از حضور سید حسن افضلی، مدیر توانمند و محمد رضا نصر اله زاده مدیر رسانه ای کشور در این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

ضمناً از طرف فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام لوح تقدیری به رئیس هیأت پرورش اندام خراسان رضوی جناب آقای محمد زاده که به تازگی در عرصه خانه ملت مشغول به فعالیت شده است، اهداء گردید. محمد زاده رئیس هیأت پرورش اندام خراسان رضوی نماینده مردم درگز را در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بر عهده دارد.   

جهت حضور در رقابتهای مچ اندازی قهرمانی مردان آسیا در گرگان
ملی پوشان مچ اندازی ایران معرفی شدند

از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اسامی ملی پوشان بزرگسال مچ اندازی ایران جهت حضور در یازدهمین دوره رقابتهای مچ اندازی قهرمانی مردان آسیا که از تاریخ 26 لغایت 2 تیر ماه در شهر گرگان مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد. بشرح ذیل در دو گروه راست دست و چپ دست این چنین معرفی شدند.  

سه حکم برای مسئولان رقابتهای مچ اندازی آسیا

طی احکام جداگانه ای از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آقایان ذبیح اله میقانی بعنوان ناظر فدراسیون در رقابتهای مچ اندازی قهرمانی مردان آسیا، عزت رحیلو بعنوان مدیر اجرایی رقابتها و مجید میهن دوست به عنوان مسئول ستاد خبری این مسابقات که از تاریخ 26 خرداد لغایت 2 تیر ماه در شهر گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود، منصوب و مشغول به کار شدند.

 گفتنی است آقایان میقانی و رحیلو با حفظ سمت مسئولیت هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان و نایب رئیسی آنرا نیز بر عهده دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار