نماينده مردم كبودرآهنگ گفت:‌ دولت بايد با اجراي كامل هدفمندي يارانه‌ها در زمينه تحقق شعار سال قدم بردارد و تكليف كارگران خارجي را كه سهم عمده‌اي در كاهش اشتغال جوانان ايراني دارند به سرعت روشن كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدعلي پورمختار نماينده مردم كبودآهنگ در مجلس نهم در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس (چهارشنبه) با اشاره به فرمايش امام (ره) مبني بر اينكه مجلس در راس امور كشور است، گفت: بايد خود را ملتزم به حفظ خون‌هاي مقدس شهدا بدانيم و براي دفاع از اين ميراث تمام همت خود را به كار بگيريم و تحقق اين امر در گرو حركت در محور ولايت، حاكميت خرد جمعي، كار كارشناسي، توجه به قشر ضعيف جامعه و پافشاري بر اصول انقلاب اسلامي است كه اين امر جز با وحدت امكان‌پذير نيست.

نماينده مردم بهار و كبودرآهنگ در مجلس افزود: از هيات رييسه مجلس تقاضا مي‌كنم تا كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني تشكيل دهند تا براي تحقق اين تكليف ويژه اقدام نمايند و از دولت تقاضا دارم با ارائه لوايح خاص در اين رابطه، از مجلس جهت تحقق شعار سال مصوبات قانوني بخواهد.

پورمختار اضافه كرد: دولت بايد با همكاري قوه قضاييه در اجراي قانون حمايت از سرمايه‌گذاري و امنيت سرمايه‌گذاري تلاش كند و با تذكر جدي به نظام بانكي، امكان بهره‌مند شدن توليدكنندگان از تسهيلات را فراهم آورد و همچنين به وعده ايجاد 2/5 ميليون شغل به طور عملي تحقق بخشد.

نماينده مردم بهار و كبودرآهنگ خطاب به رياست و نمايندگان مجلس گفت: بايد راهبردها و اهداف در هر لايحه با در نظر گرفتن شعار سال مطرح شود و لوايحي در دستور كار قرار گيرد كه اين موضوع را مدنظر قرار مي‌دهد تا در جهت پيشرفت و عدالت حركت كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه مجلس بايد در هرگونه اقدام پيشرو باشد، تصريح كرد: مجلس بايد در بحث مبارزه با انحراف، فساد و فتنه پيشرو باشند و اين امر را از اصول خود بداند و همچنين بايد حمايت قاطع از ملت در استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌يي داشته باشند و پشتيبان مواضع تيم مذاكره‌كننده و خواست ملت باشند.

پورمختار با تاكيد بر اينكه حمايت از مستضعفان عالم و مبارزه با آمريكاي جنايتكار و رژيم صهيونسيتي نيز بايد مدنظر مجلس باشد، توضيح داد: ‌مجلس در عرصه بين‌المللي و داخلي وظيفه دارد با صدور بيانيه‌ها و مواضع روشن مقابل زياده‌خواهي‌‌هاي دشمنان ايستادگي كند.

س2/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار