نشست مطبوعاتی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال یکشنبه هفته آتی در حالی برگزار می شود که هاشمیان در خصوص فعالیتهای انجام شده در این کمیته مطالبی را مطرح خواهد کرد.

   به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دکتر احمد هاشمیان – رئیس کمیته پزشکی در خصوص برگزاری نشست مطبوعاتی خود با رسانه های گروهی گفت: این نشست روز یکشنبه 21 خرداد ماه راس ساعت 10:30 در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار      می شود. قصد دارم تا اطلاعات کاملی را دراختیار رسانه ها قرار دهم. برهمین اساس در خصوص مباحث مطرح شده در کنگره پزشکی فیفا و پیامی که سپ بلاتر-رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در این خصوص صادر کرده، مطالب ارزشمندی را اعلام می کنم.
وی درادامه گفت: مطالبی در خصوص الزامی شدن معاینات پیش از فصل بازیکنان، تشکیل پاسپورت ضد دوپینگ بازیکنان و استراتژی های جدید فیفا، الزامی شدن آموزش احیای قلبی برای مربیان، داوران و کادر پزشکی فوتبال کشور، شیوه های نوین در درمان آسیب های فوتبال، تعیین سقف تعداد بازیهایی که یک بازیکن حرفه ای در طول فصل باید انجام دهد  و در نهایت پروژه تمرینات 11+ را به رسانه های گروهی ارائه می کنم.
هاشمیان از آمار تحلیلی فعالیتهای کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ در فصل 91-90 ، الزامی شدن معاینات پزشکی بازیکنان خارجی قبل از عقد قرارداد،آخرین نتایج دریافتی از آزمایشگاه کلن در خصوص آزمایشگاه دوپینگ مطالبی را مطرح می کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار