پروژه جاسوسي از سیستم کاربران ایرانی در بی بی سی کلید خورد/

بی بی سی به تبلیغ نرم افزارهای تهدید امنیت می پردازد + اسناد

در ادامه ماموريت هاي ضد ايراني بي بي سي عليه جمهوري اسلامي ايران ، اعضا و كارمندان شبكه سلطنتي انگليس ماموريت جديد خود را در سطح فضاي مجازي آغاز كرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رسانه تحت سلطه دستگاه جاسوسی انگلیس علاوه بر آنکه به پخش شایعه و جذب جاسوس و حمایت از هتاکین علیه مقدسات دینی مسلمانان مشغول است در جدیدترین اقدام خود به معرفی و انتشار نرم افزارهای جاسوسی مبادرت می کند.

این نرم افزار که در زمان فتنه 88 نقش مهمی در تهدید امنیت کشور برعهده داشت و در جهت پخش و تولید محتوای ضد امنیتی علیه ایرانیان در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب استفاده می شد اکنون به بهانه اینکه با نسخه ای تقلبی توسط عربستان روبرو شده، خشم و نگرانی بی بی سی فارسي را بر انگیخته است .

نیما اکبرپور از کارمندان رسمی بی بی سی فارسي با انتشار مقاله اي در سطح فضاي مجازي به تبليغ نرم افزار ضد امنيتي مي پردازد و شبكه هاي تلويزيوني بي بي سياز جمله بي بي سي فارسي و انگليسي آن را در برنامه هاي مختلف خود معرفي مي كنند تا بلکه فتنه گران را متوجه این نسخه تقلبی بکنند.

این در حالی است که به گفته کارشناسان امنیت ، اساسا استفاده از نرم افزارهای اینچنینی حتی در حالت نسخه تولیدی هم باعث کاهش ضریب امنیت و ایجاد منفذی برای درز اطلاعات کاربران می شود. به طوری که چندی پیش وقتی برای ایجاد محدودیت در اینترنت امریکا در سنای امریکا جلسه ای شکل گرفته بود کارشناسان امریکایی این موضوع را مطرح کرده و سناتورهای امریکایی را از روی آوردن کاربران امریکایی به چنین نرم افزارهایی برحذر کرده بودند.

حال چگونه است که بی بی سی فارسي اینگونه به تبلیغ نرم افزارهای تهدیدگر امنیت کاربران ایرانی می پردازد ؟ پروژه جدید نفوذ در سیستم کاربران ایرانی در دستور کار سازمان ناتوی فرهنگی غرب قرار گرفته است .



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار