نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با تاکید بر تقویت بیش از پیش وحدت بین مردم و مسئولان، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، وحدت مردم و مسئولان را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی سعیدی در آیین بزرگداشت ولادت حضرت علی(ع) و شهدای قیام 15 خرداد در دامغان با عنوان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی، وحدت مردم و مسئولان را نشانه گرفته اند، لزوم هوشیاری مردم در برابر این توطئه‌ها را مهم دانست.

وي با تشریح اهداف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم و مسئولان باید با پیروی از ولایت فقیه در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی و مقابله کنند.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: از مهم ترین نشانه‌های ولایت‌مداری تبعیت محض از ولی فقیه است و اگر می‌خواهیم خدا و امام زمان(عج) از ما راضی باشند، باید همین‌طور رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن پیچیده تر و دشوارتر از جنگ سخت افزاری است، افزود: الگوپذیری از ولایت فقیه، مهم ترین عامل موفقیت و سربلندی مردم ایران است.

وي تصریح کرد: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی، هر کجا مانند جنگ تحمیلی مردم و خواص از رهبری تبعیت کردند، نتایج دلخواه به دست آمد که البته این فرمول در تمامی عرصه‌ها چه جنگ سخت و چه جنگ نرم نتیجه خواهد داد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: در هر نظام و حکومتی باید یک فصل‌الخطاب وجود داشته باشد و به لطف پروردگار، فصل الخطاب ما در زمام ولی فقیه عصر حاضر، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد، گفت: همواره جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر موضع‏گیری داشته‌اند و جنگ میان این دو ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های دشمن همواره خنثی و بی نتیجه عمل کرده است، تصریح کرد: جوانان ایران با اطاعت از ولی فقیه با موفقیت های بزرگی در عرصه‌های علمی، نظامی و اقتصادی بر قله افتخار جهان قرار گرفته‌اند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار