همزمان با هفته صنایع دستی، آثار و محصولات هنرمندان گلستانی در نمایشگاه اکسپوی هنری استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه اکسپوی هنری در استان گلستان، محصولات هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستانی و هنرمندان رشته های تجسمی،خوشنویسی، نقاشی و غیره پس از کارشناسی در این نمایشگاه جهت خرید به نمایش درخواهند آمد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت درسال 90، هدف از حضور دراین نمایشگاه را برشمرد و افزود: با توجه به این مصوبه، از محل اعتبارات تملک دارایی یا عمرانی استان ها به میزان 1/0 درصد به خرید محصولات و آثار منقول و غیر منقول هنری توسط دستگاه های اجرایی اختصاص یافته و ادارات و دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به خرید این محصولات اقدام نموده و آثار صنایع دستی و هنری استان را درادارات خود به نمایش گذارند.

عباسی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، برگزار می شود و محصولات مختلف صنایع دستی کارشناسی شده جهت خرید به نمایش گذاشته می شوند.

نمایشگاه اکسپوی هنری از (23 لغایت 25 خرداد) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.