مدير عامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان در اداره تيم با مشكلات مالي فراواني مواجه است از اين رو خواهان پشتيباني كارخانه فولاد هرمزگان از كارخانه آلومينيوم هرمزگان، حامي فعلي باشگاه است.

حسين جباري زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: فصل فوتبالي بسيار سختي را در ليگ يك با تلاش و تعصب بازيكنان و اعضاي كادر فني سپري كرديم و با مشكلات مالي فراواني مواجه بوديم به هر حال با شرايط سخت تيم پس از سال ها دوري به ليگ برتر صعود كرد و سبب خوشحالي هواداران اين تيم شديم.

وي ادامه داد: پس از پايان فصل و قهرماني حدود 50 درصد از قرراداد بازيكنان را پرداخت كرديم و پس از پيگيري هايي كه انجام داديم 8 درصد ديگر از مطالبات را پرداخت كرده ايم و از آن جايي كه باشگاه بدهي بازيكنان را فقط تا 80 درصد پرداخت مي كند لذا 30 درصد باقي مانده را تا پايان هفته آينده پرداخت مي كنيم.

جباري زاده تصريح كرد:‌ در قرارداد بازيكنان ذكر شده است كه در صورت صعود به ليگ برتر مبلغي به عنوان پاداش به بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم پرداخت شود اما در قرارداد بازيكنان مقدار مبلغ پاداش ذكر شده است و از اين بابت اعضا هيئت مديره باشگاه تصميم گيري مي كند.

مدير عامل آلومينيوم افزود: طبق ليست ميثاقيان سرمربي تيم 70 درصد از اسكلت اصلي تيم حفظ شده است و پس از تسويه كامل با بازيكنان سابق اقدام به جذب 30 درصد باقي مانده ي تيم خواهيم كرد چرا كه بدنبال حاشيه سازي و افزايش بدهي باشگاه در رقابت هاي برتر نيستيم.

جباري زاده ادامه داد: ميثاقيان براي ادامه ي همكاري با باشگاه با مشكل خاصي مواجه نيست،‌ پس از جلسه اي كه چند روز گذشته برگزار كرديم در خصوص هزينه ها و بازيكنان مورد احتياج به بحث و تبادل نظر نشستيم.

وي افزود:‌ با بازيكناني كه 2 ساله كه با باشگاه قرارداد دارند به احتمال فراوان و با رضايت ميثاقيان تمديد مي كنيم و البته با بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده است مذاكره مي كنيم و در صورت رضايت و توافق طرفين به همكاريمان ادامه خواهيم داد در غير اينصورت بازيكنان ديگري جايگزين آنها مي كنيم.

جباري زاده ادامه داد: در حال حاضر باشگاه بازيكن خاصي را جذب نكرده است ضمن اينكه تمديد قرارداد بازيكنان سابق اين تيم نيز در دفتر باشگاه به ثبت نرسيده است مسئولان قصد دارند تا هنگام تسويه كامل در خصوص قرارداد جديد وارد عمل نشوند.

وي خاطر نشان كرد: قرار بود اولين تمرين بازيكنان از 18 خرداد آغاز شود اما با  توجه عدم شرايط مناسب به احتمال فراوان بازيكناني كه حضورشان در باشگاه قطعي است تمرينات خود را 20 خرداد در بندر عباس آغاز مي كنند و سپس با تشكيل كامل تيم، تمرينات زير نظر ميثاقيان و در شرايط آب و هوايي مناسب پيگيري مي شود.

مدير عامل آلومينيوم تصريح كرد: هيئت مديره باشگاه از اعضايي تشكيل شده است اما امكان تغيير در اسامي و اعضا وجود دارد از اين رو از ذكر نام افراد و اعضا هيئت مديره خودداري مي كنم.

جباري زاده ادامه داد:‌ باشگاه توسط كارخانه آلومينيوم المهدي هرمزگان حمايت مالي مي شود اما با توجه به افزايش هزينه ها، اميدوارم كه كارخانه فولاد هرمزگان نيز از باشگاه و تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان پشتيباني كند تا اين تيم كه پس از سال ها دوري به ليگ برتر صعود كرده در اين رقابت ها موفق عمل كند و سبب خوشحالي هواداران شود.

مدير عامل آلومينيوم هرمزگان افزود: بهمن طهماسبي براي صعود تيم به ليگ برتر تلاش فراوان كرده است اما اين بازيكن با آلومينيوم قرارداد يك ساله دارد و احتمال حضورش در اين تيم بسيار كم است و گويا وي از باشگاه هاي معتبر ليگ برتر پيشنهاد دارد به هر حال طهماسبي در انتخاب تيم فصل بعد خود اختيار كامل دارد.

جباري زاده تصريح كرد: ميثاقيان سرمربي تيم با باشگاه همكاري كامل دارد و در خصوص حضوري در ادامه فصل با مشكلي مواجه نيستيم ميثاقيان با محدوديت مالي زمينه صعود تيم را به ليگ برتر را مسجل كرده است و اميدواريم كه در ليگ برتر هم موفق عمل كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار