مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای فصل آینده هنوز با پرسپولیس قرار داد نبسته ام اما بدون شک قرمزپوشان در فصل آینده قهرمان می شود.

علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای فصل جدید هنوز با باشگاه پرسپولیس قرار داد نبسته ام چون مدیران باشگاه هنوز تماسی با من نگرفته اند تا برای مذاکره نزد آنها بروم. در تماسی که با رویانیان داشتم گفت که در لیست دنیزلی هستم و طی چند روز آینده با من قرار داد می بندند اما هنوز خبری نشده و تماسی با من نداشته اند.

وی افزود: من 4 سال است که در پرسپولیس بازی می کنم و با این تیم خو گرفته ام در این مدت زحمت خودم را کشیدم اما فصل گذشته دو بار مصدوم شدم و زیاد نتوانستم به تیم کمک کنم.

محمد ادامه داد: امیدوارم در فصل جدید روزهای نه چندان خوب فصل گذشته را جبران می کنم . انگیزه بسیار زیادی دارم تا همراه با پرسپولیس فصل بسیار خوبی داشته باشم و بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فصل گذشته مشکلات زیادی داشت و نتایج خوبی نگرفتیم ان شاالله نتایج ضعیف فصل قبل را با بازیکنانی که به تیم اضافه می شوند، در فصل جدید جبران می کنیم.

وی افزود: در فصل جدید پرسپولیس را صد درصد در حد قهرمانی می بینید و امسال کاملا متفاوت ظاهر خواهیم شد و به همان تیمی تبدیل می شویم که هواداران انتظار دارند.

محمد تصریح کرد: دنیزلی مربی با دانش و کار بلدی است و کار کردن با چنین مربی بزرگی خیلی لذت بخش است امیدوارم در فصل جدید روزهای بسیار خوبی با دنیزلی داشته باشیم و پرسپولیس را به روزهای اوجش برسانیم.

وی گفت: مطمئن هستم دنیزلی در فصل جدید به ناکامی های پرسپولیس پایان می دهد و با مهره هایی که می گیریم و حمایت مدیریت باشگاه و حمایت هواداران فصل خوبی خواهیم داشت.

محمد خاطرنشان کرد: هر چند هنوز برای فصل جدید با پرسپولیس قرار داد نبسته ام اما در لیست دنیزلی هستم و خود دنیزلی هم در صحبتی که با هم داشتیم، به من گفته بود که برای فصل بعد تو را می خواهم و باید به من کمک کنی. امسال باید خیلی چیزها را ثابت کنم و برای پرسپولیس مهره موثری باشم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار