دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل گفت: تشکل هاي دانشجويي براساس بضاعت درک از بيانات رهبري در راستاي تحقق فرمايشات ايشان و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي گام برداشته‌اند.

علي جمشيدي دبير کل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با فرارسيدن سالروز زعامت حضرت آيت الله خامنه اي اظهار داشت: بعد از ارتحال حضرت امام خميني (ره) در سال 1368 بنا به تشخيص و صلاحيت مجلس خبرگان اين وظيفه الهي بر عهده شخص برگزيده و صالح کشور مقام معظم رهبري سپرده شد.

وي بااشاره به فراز و نشيب‌هاي کشور در سال هاي بعد از ارتحال امام(ره) خاطرنشان کرد:‌ اغتشاشات داخلي، تحريم‌ها و تهديدهاي بين المللي و مسائل هسته‌اي که از سوي غرب، عليه نظام جمهوري اسلامي طرح ريزي شده بود، مي توانست در ايجاد اختلال در نظام جمهوري اسلامي موثر باشد، که تدابير انديشمندانه رهبر معظم انقلاب خروج از اين چالش‌ها و بحران ها را براي ما ممکن ساخت.

اين فعال دانجشويي افزود: تصميمات رهبري در مقاطع مختلف، بلاشک عالمانه‌ترين تصميماتي است که در کشور گرفته مي شود و در سايه اين زعامت عالمانه است که ايران با چهره‌اي اقتدارگرايانه و با صلاحيت در جهان ظاهر مي‌شود.

دبير کل اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل رمز پيروزي ملت و کشور ايران را اينگونه عنوان کرد:‌ وجود دو رهبر فرزانه و حکيم در عرصه هاي نبرد جهاني و مقاومت در برابر قدرت‌هاي استکبار جهاني عامل اصلي در اقتدار جمهوري اسلامي ايران است.

وي گفت:‌الگوي بيداري اسلامي در بين مسلمانان جهان که موجب تحول و دگرگوني کشورهاي اسلامي شده است از پيامدها و مصلحت انديشي‌هاي مقام معظم رهبري است.

جمشيدي در پايان به نقش تشکلهاي دانشجويي در تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و ابراز داشت:‌ تشکل هاي دانشجويي براساس بضاعت و ميزان فهم و درک از بيانات رهبري در راستاي تحقق فرمايشات ايشان و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي گام برداشته‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار