محمد رضا ساكت مديرعامل باشگاه فولاد ماهان قصد دارد سهام باشگاه ملوان انزلي را براي باشگاهش بخرد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عصر امروز صادق درودگر به عنوان نماينده حسين هدايتي با آذرگون رئيس تربيت بدني نيروي دريايي بندرانزلي جلسه خواهد داشت تا هدايتي 51  تا 80 درصد سهام باشگاه ملوان را بخرد.

مديران ملوان طي روزهاي گذشته با يك شركت تجاري براي فروش 51 درصد از سهام خود وارد مذاكره شده بود اما در نهايت به توافق نرسيدند و به همين دليل مذاكرات خود را با حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين را براي واگذاري سهام باشگاه آغاز كردند .

هدايتي كه در فصل جديد تيمي در ليگ برتر ندارد طي هفته هاي اخير تلاش زيادي داشته تا امتياز يا سهام يك تيم ليگ برتري را بخرد و دوباره در سطح اول فوتبال ايران ظاهر شود.

البته هدايتي يك رقيب جدي براي خريد سهام باشگاه ملوان دارد او كه تلاش مي كند 51 تا 80 درصد ملوان را بخرد، محمدرضا ساكت مدير عامل باشگاه فولادماهان سپاهان را به عنوان رقيب جدي پيش رو دارد چرا كه ساكت هم طي روزهاي گذشته و در مذاركرات تلفني اش با مديران باشگاه ملوان تمايل خود را براي خريد سهام اين باشگاه نشان داده است.

گفتني است ساكت طي چند هفته اخير تلاش زيادي براي خريد سهام باشگاه داماش گيلان داشت اما در نهايت با امير عابديني مدير عامل اين باشگاه به توافق نرسيد و به همين دليل دنبال خريد سهام باشگاه ملوان است ./با

برچسب ها: ساکت ، ماهان ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار