صمد مرفاوي، جزو گزينه هاي اصلي امير قلعه نوعي براي بازگشت به استقلال بود مربي ا ي كه وي را چند سال همراهي كرد اما سرمربي سابق استقلال و پس از آن مس كرمان پيشنهاد امير قلعه نوعي را نپذيرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، صمد مرفاوي كه در گذشته رابطه بسيار خوبي با امير قلعه نوعي داشت اما اين بار نپذيرفت كه وي را در استقلال فصل جديد همراهي كند، اين مربي در سالي كه سرمربي تيم استقلال بود از امير قلعه نوعي دلخور بود و به همين دليل نتوانست پيشنهاد وي را بپذيرد از طرفي جواد رزينچه نيز با مشكلاتي روبرو شد كه حضور در تيم تراكتور سازي را نپذيرفت.

گفتني است، پرويز مظلومي سرمربي احتمالي اين تيم تمايل زيادي به حضور جواد زرينچه در تيمش دارد، اما اين اتفاق رخ نمي دهد زيرا عضو سابق هيئت مديره تيم استقلال اعلام كرده است كه قصد همكاري با پرويز مظلومي را در تيم تراكتور سازي ندارد و ترجيح مي دهد، در اين تيم با سرمربي سابق استقلال همكاري نكند.

*كادر فني استقلال تكميل شد

سرمربي آبي ها پيش از جذب نفرات مورد نظرش، در خصوص حضور دستياران جديد خود در اين فصل اقدام كرده است كه اين شرايط تيم را با وضعيت خاصي روبرو كرده است.

امير قلعه نوعي مذاكرات لازم را با مجيد صالح، سرمربي سابق سايپا انجام داد و نتيجه اين مذاركره حضور صالح در تيم استقلال به عنوان دستيار اول امير قلعه نوعي است و همان طور که تصور می شد صالح دستياري  امير قلعه نوعي را بپذيرد، اين اتفاق رخ داد و اين مربي در استقلال مشغول به كار شد.

از طرفي، حضور ماركا آقاجانيان نيز در استقلال قطعي است، اين مربي كه حضوري موفق در تيم ملي را تجربه كرده است، قرار شد كه به عنوان دستيار دوم امير قلعه نوعي در تيم استقلال،‌مشغول به كار شود.

ستار همداني سومين دستيار امير قلعه نوعي در فصل جديد است مربي كه يك فصل را در كنار امير قلعه نوعي در تراكتور سازي تبريز سپري كرد،  و از همان زمان نيز به اين مسئله اشراف داشت كه ممكن است سال بعد را نيز در كنار امير قلعه نوعي سپري كند.

شايان ذكر است، ستار همداني سالها به حضور در تيم استقلال مي انديشيد اما پس از مدت ها وي توانست همزمان با بازگشت امير قلعه نوعي به استقلال، به آرزوي خود تحقق بخشد.

از طرفي كريم بوستاني نيز به عنوان مربي دروازه بانان تيم استقلال انتخاب شده است تا جدايي ترابپور و ديگر دستياران تيم از اين تيم كاملا قطعي شود.

كريم بوستاني نيز فصل قبل در تراكتور سازي همكار امير قلعه نوعي بود و اين همكاري ادامه دار است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار