معاونت سياسي بسيج دانشجوي امام صادق (ع) گفت: واکنش ها و اعتراضات مردم به مسئولان امري طبيعي است که بايد منشاء بروز آنها بررسي شود.

سيد مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره واکنش مردم در هنگام سخنراني سيد حسن خميني اظهار داشت: در سال 89 نيز سيد حسن خميني نتوانست در مراسم سالگرد امام (ره) صحبت هاي خود را تمام کند؛ وي صحبت هاي خود را ناتمام گذاشت علت اين واکنش ها به دليل نوع عملکرد سيد حسن خميني برخلاف مشي حضرت امام (ره) است و مردم با بصيرت کامل به اين امر اعتراض کردند. چرا که مي بينند صحبت ها و عملکرد سيد حسن خميني در بعضي مواقع با موازين امام راحل(ره) همخواني ندارد.

وي تصريح کرد: اينگونه واکنش هاي اجتماعي مردم طبيعي است اينگونه واکنش ها از سوي مردم در مورد ديگر مقامات کشوري هم افتاده و هميشه اين حاشيه ها وجود داشته است؛ اما ما بايد منشا آن را پيدا کنيم و متوجه شويم که چه امري باعث اين اعتراضات شده و اجازه دهيم مردم صحبت ها و حرف هاي خود را بزنند و انتقادات خود را به گوش مسئولان و دستگاهها برسانند.

حضوري افزود: شعار دادن مردم نوعي اعتراض به عملکرد سيد حسن خميني بود؛ اما اين انتقادات بايد با دقت و درايت انجام شود تا به اختلافات دامن نزند.

معاونت سياسي بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه مي توان براي انتقال انتقادها به مسئولان از روش هاي بهتري مانند نامه نگاري يا ملاقات چهره به چهره استفاده کرد، تصريح کرد: شعار دادن انعکاس بيروني، خوبي ندارد و کساني که از سر دلسوزي براي نظام اين کار را انجام مي دهند بايد در نوع عملکردشان دقت و درايت بيشتري داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار