سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از برگزاری کلاس ارتقای داوری فوتبال با حضور داوران درجه یک و ملی فوتبال استان از 18 خرداد به میزبانی ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در شهرستان ساری بیان داشت: در این کلاس دو روزه بیش از 70 داور درجه یک و ملی فوتبال استان حضور دارند.

وی گفت: مدرس این دوره از کلاس برعهده اسماعیل صفیری از داوران بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: در این کلاس داوران مازندرانی آخرین اطلاعات روز داوری فوتبال آسیا را زیرنظر مدرس بین المللی می‌آموزند.

رسولی از برگزاری تست بدنی داوران مازندرانی در این کلاس خبر داد و تصریح کرد: داوران حاضر در این کلاس روز پنجشنبه 18 خرداد در ورزشگاه شهید متقی ساری برای آمادگی بیشتر تست بدنی می‌شوند.

وی عنوان کرد: در روز جمعه 19 خرداد نیز داوران و ناظران در کلاس توجیهی و عملی که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد استان در ساری تدارک دیده شده، حضور می‌یابند.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: پس از پایان کلاس دو روزه از داوران امتحان عملی و توجیهی گرفته می‌شود.

رسولی اظهار داشت: داورانی که در این کلاس موفق به نمره قبولی شوند و از نظر تست بدنی و توجیهی مشکلی نداشته باشند، می‌توانند در لیگ‌های مختلف فوتبال ایران و استان قضاوت کنند.

وی از حضور داوران خوب فوتبال مازندران در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر تعدادی از داوران فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال و فوتسال و همچنین لیگ دسته یک فوتبال و فوتسال مشغول قضاوت هستند.

سرپرست کمیته داوران فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: محمود نصیرلو از داوران برتر فوتسال کشور برای قضاوت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا  تیرماه راهی کویت می‌شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.