مدافع تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: در اين فصل ليگ برتر ، تيم فوتبال سايپا با جوانانش شگفتي خواهد آفريد.

مجيد ايوبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: امسال تيم فوتبال سايپاي البرز با سرمربي گري مجتبي تقوي برنامه ريزي و اهداف خوبي براي مسابقات ليگ برتر فوتبال دارد تا در ليگ نتايج خوب را بدست آورد و بطور حتم با اين نظم و انضباط مثال زدني مي توانيم نتايج بهترين نسبت به سال قبل را تكرار كنيم.

وي ادامه داد: اين فصل تيم فوتبال سايپا نسبت به سال قبل جوان تر شده است و بازيكنان جوان تر به تيم اضافه شده اند كه اين تيم مي تواند در ليگ برتر مقابل تيم هاي قدرتمند نتايج ايده ال خود را بدست آورد و شگفتي ها زيادي را در ليگ دوازدهم توسط سايپا خلق شود.

ايوبي در مورد پيوستن بازيكنان با تجربه به تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: باشگاه سايپا با چند بازيكن خوب براي فصل آينده صحبت كرده است كه اميدوارم با پيوستن بازيكنان با تجربه و تلاش تيمي رتبه خوبي رادر جدول ليگ برتر فوتبال ايران بدست آوريم.

وي اظهار داشت: هنوز وضعيت بازيكنان جدا شده از تيم فوتبال سايپاي البرز و جذب شدن بازيكن جديد قطعي نشده است و بايد پس از قراداد نهايي با باشگاه در مورد نفرات جذب شده و جدا شده صحبت كرد.

ايوبي در مورد تمرينات تيم فوتبال سايپاي  البرز تاكيد كرد: تيم فوتبال سايپاي البرز يكي از تمرين هاي تيم هاي ليگ برتر است كه با نظم خاص تمرينات اين فصل خود را براي آماده سازي ليگ دوازدهم از روز شنبه 13 خرداد زودتر از ساير تيم هاي ليگ برتري كار را آغاز كرد.

وي ادامه داد: جلال بشرزاد مربي دروازه بان هاي جايگزين حميد بابا زاده در تيم ما شد و محمد خرمگاه نيز در تيم فوتبال سايپا به عنوان مدير فني ، مجتبي تقوي را كمك خواهد كرد.

كاپيتان دوم تيم فوتبال سايپاي البرز تصریح کرد: تيم فوتبال سايپاي البرز با يك تيم جوان، يك دست و با انگيزه سعي دارد كه اين فصل سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد كه اين موضوع با اين جديت دور از دسترس نيست.

ايوبي در پايان در مورد ابراهيم صادقي كاپيتان تيم فوتبال سايپا گفت: ابراهيم صادقي يك بازيكن در فوتبال ايران است كه خدمات شايسته اي را براي تيم فوتبال سايپا انجام داده است و اين بازيكن سايپا شناسنامه باشگاه سايپا است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار