عضو مجلس خبرگان رهبري در مورد اظهارات اخير خاتمي مبني بر نگه داشتن حق و حرمت مردم،گفت:عدم رعايت حقوق مردم به خود اصلاح طلبان بر مي گرددچرا كه آنان در جريان فتنه 88 حرمت مردم و راي آنان را حفظ نكردند.

آيت الله محسن حيدري عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درمورد اظهارات اخير خاتمي مبني بر نگه داشتن حق و حرمت مردم در نظام مردمي جمهوري اسلامي ايران، گفت: در حال حاضر شالكه ي نظام از موضع عدالت خواهانه و رعايت حقوق و خواسته هاي مردم استوار شده است.

وي تصريح كرد: در شاکله ي نظام جمهوري اسلامي ايران انحرافي وجود ندارد كه شامل زير پا گذاشتن حقوق مردم باشد مگر از سوي افرادي كه كليت نظام را قبول ندارند و اين امر خود به برخي از اصلاح طلبان تندرو بر مي گردد چرا كه در جريان فتنه 88 حرمت مردم و راي آنان را حفظ نكردند.

آيت الله حيدري با بيان اينكه بيداري اسلامي يكي از نشانه هاي كارآمدي نظام جمهوري اسلامي ايران است، ادامه داد: بيداري اسلامي شكل گرفته در منطقه به علت كارآمدي نظام است چرا كه اگر نظام كارآمدي نداشت و حقوق مردم را به درستي اجابت نمي كرد ساير کشور هاي منطقه با شيفتگي نسبت به اين نظام الگو برداري نمي كردند.

وي افزود: با توجه به در پيش داشتن انتخابات رياست جمهوري سال آينده، جريان اصلاحات با جملات شعارگونه درصدد تعويض ديدگاه مردم و تطهير اقدامات اشتباه خود در انتخابات گذشته است.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري خاطر نشان كرد: مشاركت گسترده و حداكثري مردم در انتخابات سپري شده مجلس حاكي از آن است كه نسبت به تحقق حقوق خود توسط مسئولين ايمان كافي و وافي دارند و اظهارات شعار گونه برخي افراد پايه اساس و دليل منطقي ندارد./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار