مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی گیرانی که از هر نظر شانس بیشتری برای افتخار آفرینی در المپیک را داشته باشند به این میدان بزرگ اعزام خواهند شد.

رضا لایق  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد با نظم و انسجام خاصی دنبال می شود و. تمامی بچه ها با نشاط زیر نظر کادر فنی مشغول تمرین هستند که خوشبختانه مصدومی هم نداریم.

وي در مورد این که کادرفنی چقدر از کشتی گیران سایر کشورها شناخت دارد گفت: فیلم مسابقات اخیر کشتی گیران تیم های رقیب را دراختیار داریم که آن ها را برای بچه ها آنالیز خواهیم کرد و در مجموع شناخت خوبی از حریفان خود داریم.

وی در مورد این که چه زمان نفرات تیم را برای المپیک به صورت رسمی اعلام خواهند کرد به جمع بندی لازم انجام شده ، با توجه به این که هنوز فرصت داریم تا لیست نهایی ملی پوشان را اعلام کنیم سعی خواهیم داشت با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر در نهایت طی هفته های آتی به صورت رسمی کشتی گیران اعزامی به بازی های المپیک 2012 را معرفی کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود تیم کشتی آزاد شانس زیادی برای کسب مدال های رنگارنگ و موفقیت در المپیک را دارد البته این اتفاق مربوط به حمایت های همه جانبه مسئولان و اهالی کشتی است که امیدوارم در آستانه مهم ترین رویداد ورزشی جهان شاهد این موضوع باشیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.