آمار تحلیلی از عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر استرالیا منتشر شد.

   به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال صبح امروز در سومین مسابقه خود برابر استرالیا قرار گرفت و با حساب 3 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.  
 آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:   در بخش حمله حمزه زرینی از مجموع 34 حمله، توانست 12 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از زرینی، محمد موسوی از 11 حمله خود موفق شد 9 امتیاز کسب کند. امیر غفور، دیگر بازیکن جوان تیم ایران در این بازی 28 حمله انجام داد و تنها موفق به کسب 9 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.    در دفاع موسوی در تیم ایران بهترین عملکرد را داشت و از مجموع 16 دفاع خود توانست 6 امتیاز کسب کند و پس از وی علیرضا نادی 4 دفاع انجام داد که وی هم موفق به کسب 2 امتیاز شد. فیاضی هم که فرصت چندانی برای بازی در این میدان نداشت 4 دفاع انجام داد و توانست 2 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.   در بخش سرویس هم امیر غفور 12 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و تنها توانست یک امتیاز مستقیم سرویس کسب کند.
رقابتهاي والیبال انتخابی المپیک - ژاپن ادگارد امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا شد   بازیکن شماره 19 تیم ملی والیبال استرالیا عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا را به خود اختصاص داد.  /ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار