رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگر بودن اعضای تیم، نخسین شرط برای شرکت در مسابقات ورزش کشوری کارگران طبق بخشنامه‏ های موجود است.

سید بهنام حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یک ماه پیش از مسابقات، شرایط شرکت با ارسال بخشنامه‏ هایی برای افراد ذکر شده است.

حسینی ادامه داد: منتخب استان ‏ها در مسابقات کشوری کارگری شرکت می ‏کنند، از این رو تیم‏ های استانی نامه ‏ای از اداره کار استان مربوطه به همراه دفترچه بیمه تأمین اجتماعی و کارت ملی همراه دارند تا مسئولان ذی ‏ربط آن را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: شب قبل از مسابقه نیز نماینده اعزامی ما همه نفرات شرکت‏ کننده را از طریق دفترچه بیمه و توسط سامانه‏ های رایانه‏ ای بررسی می ‏کند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، اگر فردی ساکن در استانی در تیم استان دیگر بازی کند، به دلیل ممهور شدن دفترچه وی به مهر بیمه استان قبلی به طور خودکار از ادامه رقابت ‏ها باز می‏ ماند.

حسینی اضافه کرد: بعد از تأیید نهایی برای شرکت ‏کنندگان کارت مسابقات صادر می ‏شود و داوران موظف به پذیرش این کارت ‏های معتبر هستند.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ملاک در این مسابقات حضور اعضای شرکت‏ کننده در مسابقات از استان مربوطه و احراز کارگر بودن است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.