تيم ملي واليبال كشورمان در سومين روز از مسابقات انتخابي المپيك با نتيجه سه بر يك مقابل تيم استراليا نتيجه را واگذار كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: واليباليست هاي كشورمان امروز در توكيو روز خوبي را تجربه نكردند آنها با وجود آنكه ست نخست را با اختلاف هشت امتياز به نفع خود به پايان رساندند، سه ست بعدي را به حريف واگذار كردند.
شايد يكي از دلايل اصلي باخت تيم ايران مقابل سفيد پوشان استراليا ديدار تداركاتي بود كه سه روز پيش از شروع مسابقات انتخابي،‌ ميان اين 2 تيم در توكيو همچنين 2 بازي دوستانه اي كه در بلغارستان برگزار شد.
تيم ملي ايران در شرايطي به ژاپن رفت كه در تعداد كمي از بازيهاي تداركاتي شركت كرده بود، به همين دليل كادر فني از پيشنهاد استراليايي ها مبني بر برگزاري بازي دوستانه با آنها استقبال كرد، تيم ايران سه بر 2 استراليا را شسكت داد، ولي اين باخت به معناي واقعي براي نماينده قاره اقيانوسيه شكست محسوب نشد زيرا كادر فني اين تيم توانست به خوبي آخرين اطلاعات فني واليباليست هاي ايران را كسب كند و مي توان اين بازي را يكي از دلايل شكست تيم ايران در ديدارهاي رسمي، كه امروز برگزار شد، اعلام كرد.
بازيكنان جوان و بلند قامت استراليا در اين ديدار توانستند با جنگندگي خود تيم ايران را غافلگير كنند، اين امر در شرايطي بود كه تيم ايران در حمله و دفاع به هيچ عنوان تغيير سيستم نداشت و حريف از همان ست نخست دست تيم ايران را خوانده و با شناسايي عملكرد بازيكنان دفاع خوبي را از خود نشان دادند.
اين باخت، شانس المپيكي شدن تيم ايران را تا حدودي كاهش داده، اما نبايد نااميد شد،  ملي پوشان كشورمان بايد فردا به مصاف پورتوريكو بروند و روز پنج شنبه در برابر ونزوئلا بازي كنند، اگر تيم ايران در اين 2 ديدار موفق به كسب شش امتياز كامل شود، در مجموع با كسب 11 امتياز شانس خود را براي راهيابي به المپيك 2012 تا حد قابل توجهي ارتقا دهند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار