نمایشگاه نقاشی جواد اكبرزاده، استاد دانشگاه در رشته های گرافیك، نقاشی و انیمیشن با عنوان "جادوی حروف" و برگرفته از آیات قرآنی جمعه 19 خرداد افتتاح می شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری اكبرزاده با بیان این كه نمایشگاه"جادوی حروف" شامل  14 اثر با مضمون آیات قرآنی است كه به صورت آبستره كار شده، گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه گذری بر تایپوگرافی و كالیگرافی به شیوه نوین و معاصر است كه در این شیوه هنرمند بر اساس شیوه كلاسیك كار نكرده و با نگاهی نو و كاملا نقاشی گونه در جست و جوی ساختارهایی با كمپوزوسیون های متفاوت و متمایز نسبت به باقی آثار موجود در این زمینه است.
وی با تاكید بر این كه آثارش را نقاشی خط نمی داند، خاطرنشان كرد: شخصا آثارم را نقاشی می بینم، اما مخاطب می تواند هر برداشتی از آثار داشته باشد.
این استاد دانشگاه آثارش در نمایشگاه "جادوی حروف" را حاصل 2 سال كار كارشناسی شده دانست و عنوان كرد:
نكته اصلی آثار این است كه نسبت به كارهای قبلی تازگی و نوآوری در آن گنجانده شده است.
اكبرزاده همچنین گفت: حوزه هنری اهداف فرا سازمانی دارد و هنرمندی مانند من كه با مضمون قرآنی كار می كنم را رهگیری می كند و البته من به دلیل این كه از قدیم با حوزه در ارتباط بودم، خودم به این نهاد مراجعه كردم .
نمایشگاه نقاشی"جادوی حروف" جمعه 19 خرداد ساعت 18 افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند برای بازدید از 20 خرداد تا 1 تیر به باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان دكتر حسابی مراجعه كنند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار