این مسئول تعاون روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید محصول پیاز در استان کهگیلویه و بویراحمد، مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده را قطب تولید پیاز در این استان نامید و گفت: بدون شک تولیدات مزارع پیاز در مناطق یاد شده از پیازکاران خریداری خواهد شد.

رستمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،  دلیل ورود 250 تن پیاز را از استان‌های خوزستان و هرمزگان، تاخیر یک ماهه فصل برداشت پیاز در مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده دانست و تصریح کرد: محصول پیاز این مناطق به روش توافقی از آن‌ها خریداری می‌شود و نگرانی از این حیث وجود ندارد.
وی یادآور شد: اکنون بازار به این محصول نیاز داشت ولی با فرا رسیدن فصل برداشت پیاز در مزارع مناطق قلعه‌‌رئیسی و جاورده بنا داریم به موضوع خرید پیاز کشاورزان این مناطق نیز وارد شویم.
رستمی با بیان اینکه پیاز تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق یاد شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اکنون غالب پیاز تولیدی در این استان در مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده تولید می‌شود که خرید محصولات آن‌ها به رونق کشت و کار این محصول مورد نیاز مردم منجر خواهد شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.