منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول ۴ سال باید مراقب بود که یک گروگانگیر در مجلس حضور دارد و در واکنش به حرف ها و مواضع درست اقدام تقابلی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران مهدی کوچک زاده در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۶ خرداد) مجلس شورای اسلامی به استناد بند ۱۱ ماده ۲۳ آیین نامه داخلی گفت: نظر هیات رئیسه درباره آیین نامه داخلی در صحن علنی حاکم می شود، متاسفانه یک نماینده در اقدامی واکنشی و نامناسب روی اعتبارنامه عده ای از منتخبان مردم تهران اعتراض گذاشت که این اقدامی زشت و دون شأن مجلس است.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر با این رفتارهای واکنشی برخورد مناسب انجام نشود، در طول ۴ سال باید مراقب بود که یک گروگانگیر در مجلس حضور دارد و در واکنش به حرف ها و مواضع درست خلاف عرف قانونی و اجتماعی اقدام تقابلی انجام می دهد.

کوچک زاده ادامه داد: متاسفانه یک منتخب در واکنش به اعتراض به اعتبارنامه اش به اعتبارنامه منتخبانی همچون علیرضا مرندی اعتراض کرد که مورد وثوق مردم تهران است، حال آنکه جرات نکرد یا به عقلش نرسید که به اعتبارنامه من اعتراض کند.

علی لاریجانی رئیس موقت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به کوچک زاده گفت: هیات رئیسه در این رابطه اقدام درست را انجام داد، از شعبه مورد نظر خواست تا زودتر اعلام نظر کند و از فرد معترض نیز خواست تا دست به اقدام واکنشی نزند, اگر آیین نامه در این باره ایرادی دارد باید اصلاح شود اما اکنون هیات رئیسه مطابق نص صریح آیین نامه عمل می کند و منتظر گزارش شعبه ششم می ماند./ب2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار