معاون فرمانداري بردسكن در دومين جلسه كميسيون دانشجويي بر نقش دانشجويان در تحولات سياسي و اجتماعي و رسيدن به اهداف و آرمان های نظام و همچنین تحقق شعار سال بسیار تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، مجتبي شاكري با بيان تسليت بيست و سومين سالگرد ارتحال امام (ره)، برگزاري برنامه هايي به همين مناسبت در سطح دانشگاه ها را مهم بيان كرد و افزود: انديشه هاي امام خميني(ره)مهمترين عامل نشر و ماندگاري آرمان هاي انقلاب اسلامي و صدور دستاورد هاي عظيم انقلاب به ساير نقاط جهان مي باشد .

معاون فرمانداري بردسكن نظارت دقيق بر فعاليت ها و تشكل هاي دانشجويي را داراي اهميت دانست و خواستار آسيب شناسي مشكلات دانشجويان  در قالب طرح هاي پژوهشي و تحقيق بررسي مشكلات شد.

شاكري در اين جلسه بر برگزاري مراسم تجليل از نخبگان دانشجويي بردسكني كه در شهرستان و اقصي نقاط كشور افتخار آفريني كرده اند و كرسي هاي آزاد انديشي در دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد.       

در پايان وي با عنايت به فرمايش مقام معظم رهبري كه دانشجويان را افسران خط مقدم جبهه هاي جنگ نرم شمردند به نقش دانشجويان در تحولات مهم سياسي و اجتماعي در رسيدن به اهداف و آرمان ها  مقدس نظام و همچنين تحقق شعار سال در شهرستان اشاره  كرد و از دانشجويان و دانشگاهيان خواست كه در تبيين و تحقق فرمايشات معظم له مسئولين شهرستان را ياري نمايند/س


 

برچسب ها: معاون ، فرمانداری ، بردسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.