دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: عقب‌نشینی 1+5 در مقابل حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اخیر نشان از قدرت رهبری الهی و مردم مسلمان ایران است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، مقدسی‌بخشایش افزود: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در داشتن حق استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای روزبه‌روز برای جهانیان عیان‌تر شده و می‌شود.

وي اظهار کرد: رسوایی‌های ابرقدرت‌های ضعیف به خصوص شیطان بزرگ برای مردم دنیا آشکار و روشن‌تر می‌شود به نحوی که امروز شکاف میان آدمکش‌ها و غارتگران پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) به وضوح دیده می‌شود و تحریم‌های اقتصادی و غیره دامنگیر بی‌عقلان این تشکیلات غیرقانونی شده است.

مقدسی‌بخشایش اضافه کرد: اکنون فقر غرب بیداد می‌کند، سربازانشان نای جنگیدن ندارند و تا حرکت می‌کنند یکی پس از دیگری کشته می‌شوند؛ هر چند 33 سال مردم قهرمان ما سختی‌ها را متحمل شده‌اند ولی امروز با افتخار سرها را بالا گرفته و راست قامت هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: به دنبال فروپاشی سرمایه‌داری دروغین کمونیستی امروزه سرمایه‌داری غارتگر امپریالیست و در راس آنها غرب در حال فروپاشی است و فردای روزگار اینها به مراتب بدتر از شوروی سابق خواهد بود و آن روز نزدیک است.

مقدسی اضافه کرد: عقب‌نشینی 1+5 در مقابل حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اخیر نشان از قدرت رهبری الهی و مردم مسلمان ایران است چراکه مردم جانانه پایداری و مقاومت کردند و بالاخره گردن گردنکشان را شکستند و فهماندند اینجا ایران سرزمین دلیرمردان و شیران است و روباه نمی‌تواند در مقابل آن عرض‌اندام کند و باید فرار را بر قرار ترجیح دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در مورد عملکرد مجلس هشتم نیز گفت: مجلس هشتم هر چند ضعف داشت ولی عملکرد قابل قبولی داشت که یکی از آنها استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل جریان‌های آمریکایی فتنه‌گران و انحراف بود و این یک پروژه ممتاز این مجلس بود.

مقدسی با بیان اینکه در مجلس نهم اکثریت با اصولگراهاست و اکثر راه‌یافتگان افراد جدید و جوان هستند، افزود: انتظار از این اصولگرایان این است که مطالبات مردم و مقام معظم رهبری را در اولویت کاری مجلس قرار دهند.

وی در پایان با مبارک شمردن ماه رجب گفت: امروز هر هتاکی و توهین به مقدسات اسلام و مسلمین محکوم به فنا است و زندگی آن هتاکان به سختی در حال گذران است که نمونه بارز آن سلمان رشدی بدبخت است که عامل شیاطین بوده و هست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.