فرماندار گچساران گفت: استكبار و هم پیمانانش به دنبال مادی كردن هویت دانشگاه و دانشجو در كشورهای اسلامی هستند و این مهم، هوشیاری و بصیرت دانشجویان را می طلبد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  'سید اكبر علیزاده' در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور گچساران اظهار داشت: دانشگاه، در اسلام و فرهنگ اسلامی بر پایه كسب معرفت و دانش ارزش‌گذاری می‌شود و به همین دلیل لازم است هویت دانشگاهی فعالان این عرصه حفظ شود.
وی با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در گسترش آموزش عالی تصریح كرد: گسترش علم و دانش در كشور، مرهون نگاه بلند امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به دانشگاه هاست.
علیزاده تاكید كرد: در مراكز آموزش عالیو دانشگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران، افرادی فعالیت دارند كه به دنبال كسب علم و معرفت و ساخت و پرورش انسان‌ها هستند.
فرماندار گچساران در این آیین، ارزش و پاسداشت دانشگاه را بر پایه میزان پرورش و تربیت افراد در فضای آموزش عالی دانست و بیان داشت: در اذهان عمومی نیز دانشگاه‌ها بر پایه میزان پرورش انسان‌ها ارزش‌گذاری می‌شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران، دانشجویان را افرادی صاحب بلوغ فكری دانست و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت كشور عنوان كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج  در این آیین سید'حمید‌رضا رخشا 'به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور گچساران معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام 'پرویز خواجه‌زاده' رییس سابق این دانشگاه تقدیر شد . /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.