فيلمنامه "چتر سفيد" به دليل نزديكي با فضاي فرهنگي براي سينماي ما لازم است.

ناصر رفائي، كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلمنامه "چتر سفيد" گفت: فيلمنامه "چتر سفيد" با موضوع نوجوان نوشته شده است و سعي كردم ارتباط كودكان و نوجوانان را با محيط زيست به تصوير بكشم.
وي ادامه داد: فيلمنامه "چتر سفيد" با فضاي فرهنگي سينما ارتباط نزديكي دارد و براي سينماي فرهنگي ما اين گونه فيلمنامه ها لازم است.
رفائي تصريح كرد: ما پيش توليد فيلمنامه را قبل از صدور پروانه ساخت آغاز كرديم و با دريافت پروانه ساخت به صورت جدي ادامه‌ كار را انجام خواهيم داد.
وي در خصوص سبك نگارش فيلم نامه، اظهار داشت: در فيلمنامه "چتر سفيد" از جنبه هاي شاعرانه و روشنگرانه پرهيز كردم و به سمت داستان سرايي و سينماي سرگرمي نزديك شدم كه علاوه بر كودكان، بزرگسالان نيز با آن ارتباط برقرار كنند.
رفائي در خصوص انتخاب بازيگران فيلم، خاطرنشان كرد: معمولا فيلم هاي كودك قهرمان اصلي آن كودكان هستند اما ما تلاش مي‌كنيم كه در ميان كودكان از بازيگران چهره نيز استفاده كنيم.
رفائي در پايان در خصوص مشاركت هاي مالي فيلم گفت: با بنياد فارابي براي مشاركت مالي فيلم صحبت هايي شده است و موافقت آن ها براي حمايت، به تقويت مالي اين فيلم كمك خواهد كرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.