رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: در سال هاي پس از رحلت امام راحل، با بصيرتي كه رهبر معظم انقلاب در مردم ايجاد كردند و اطاعت امت اسلامي از ايشان، توطئه هاي دشمنان خنثي شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در پادگان امام رضا(ع) شهرستان مراغه گفت: بيداري اسلامي به بركت حركت در مسير امام راحل اتفاق افتاده است.

آل هاشم تاكيد كرد: آرزوي امام(ره) صدور فرهنگ انقلاب اسلامي بود و اكنون شاهد صدور آن به ملت هاي مسلمان هستيم.

وي يادآور شد: امام راحل با انديشه هاي خود، مكتب اسلامي و ملت را از گردنه هاي سخت و خطرناك عبور داد و باعث سربلندي، عزت و شرافت ملي ايران اسلامي شد.

وي اظهار كرد: در زمان حاضر اقتدار ملي و موفقيت هاي بزرگ در عرصه هاي گوناگون علمي در كشور از جمله فناوري صلح آميز هسته اي به بركت اعتماد به نفسي است كه امام راحل در ملت ايران ايجاد كرد.

وي ادامه داد: راز زندگاني پر بركت امام راحل در آرمان هاي اسلامي، اجراي قانون اسلامي، مبارزه با ظلم و ستم و ايستادگي در برابر طاغوت نهفته است.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه كرد: امام خميني (ره) در حقيقت نوري بود كه سرچشمه اصلي آن به قرن ها اعتقاد مردم به ائمه معصومين(ع) بر مي گردد و ايشان چهره اي شاخص پس از ائمه بود.

وي با اشاره به خصوصيات بارز امام راحل گفت: ايشان به عنوان رهبر و بنيانگذار انقلاب، آفتاب نابي بود كه در سياه ترين روزهاي ستمگري طاغوت بر قلب هاي افسرده محرومان نور اميد پاشيد و آنان را به پيكار با طاغوتيان رهمنون ساخت.

وي يادآور شد: در زمان حاضر وظيفه سنگيني درباره امام راحل و شناساندن راه ، سيره و هدف ايشان به جامعه بر دوش داريم و بايد تلاش كنيم تا حقايق نابي را درباره امام(ره) به ديگران نشان دهيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: دشمنان انقلاب تصور مي كردند كه با رحلت امام خميني (ره) ، نظام جمهوري اسلامي از هم خواهد پاشيد در حالي كه خبرگان رهبري با تصميم بزرگ و سرنوشت ساز خود و انتخاب رهبر معظم انقلاب و به واسطه حمايت ملت از ايشان، دشمنان را مايوس كردند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: در سال هاي پس از رحلت امام راحل، با بصيرتي كه رهبر معظم انقلاب در مردم ايجاد كردند و اطاعت امت اسلامي از ايشان، توطئه هاي دشمنان خنثي شد.

وي يادآور شد: پس از وقايع انتخابات سال 88 نيز ملت ايران با حضور حماسي خود در نهم ديماه در سراسر كشور با آرمان هاي امام راحل و رهبري تجديد ميثاق كرده و فتنه را از بين بردند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار