تیم ملی والیبال دوشنبه تمرینی کاملا جدی را آن هم در روزی که خولیو ولاسکو عصبانی بود، برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشورمان سه شنبه 16 خرداد در دور دوم مسابقه های انتخابی المپیک با استرالیا رو به رو می شود.

ایرانی ها بعد از دو برد مقابل کره و چین و تمرینی سبک، با فشار بیشتری تمرین کردند. همان طور که ولاسکو می خواست.

دو تیم ایران و استرالیا ساعت 7:30 دوشنبه به وقت تهران تمرین خود را آغاز کردند. ابتدای تمرین خولیو ولاسکو شاگردانش را جمع کرد و برای بازی فردا با استرالیا خط و نشان های جدی ای را کشید.

ولاسکو گفت: حواستان باشد. بعد از دو روز تمرین سبک، امروز باید به شرایط مسابقه برگردید. به بازی فردا فکر کنید. سختی و مهم بودن ان. این رقیب هم از بزرگترین رقبای ما به حساب می آید. هر امتیازی که به استرالیا بدهید، اشتباهی است که شاید جبرانش سخت شود. چرا که وقتی شما حتی یک درصد بازی را ساده فرض کنید، با خوب ظاهر شدن آنها دیگر جایی برای جبران نیست.

سپس تمرینات تیم ملی با حرکات کششی آغاز شد. این بار همه کادر فنی هم مثل بازیکنان تمرینات کششی را انجام دادند. بعد نوبت دریافت و سرویس رسید. مرحله سوم تمرینات امروز تاکتیک های تیم برای فردا بود.

سیچلو و محمد موسوی با ذخیزه ها یک طرف ،ترکیب اصلی طرف دیگر. با اینکه بازیکنان سعی می کردند، خوب کار کنند اما داد و فریادهای ولاسکو نشان می داد خیلی از کار شاگردانش راضی نیست. او وقتی می دید کار بازیکنانش چنگی به دلش نمی زد، بازی را متوقف می کرد و به آنها نکات لازم را یادآوری می کرد. البته باز هم با کوچکترین اشتباه از کوره در می رفت.

سرمربی تیم ملی گه گاهی ترکیب دو تیم را با جا به جایی بازیکنان تغییر می داد. انگار که هنوز ترکیب دلخواهش را برای بازی فردا پیدا نکرده بود. در آخر کار هم باز نوبت زدن سرویس و دریافت بود.

وقتی سایر بازیکنان با رضایت ولاسکو سرد می کردند، فرهاد قائمی و پوریا فیاضی که سرویس را دریافت می کردند،با اجازه ولاسکو سرویس می زدند. فیاضی زودتر کارش را تمام کرد، اما قائمی از ولاسکو اجازه گرفت تا بیشتر تمرین کند.

قائمی می گوید: ابتدای تمرین سرویس بد زدم، می خواستم قلق کار دستم بیاید. به همین خاطر بیشتر سرویس زدم که درست شد. بازیکنان بعدازظهر تمرین نداشتند و در جلسه آنالیز بر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار