در اقدامی نژادپرستانه گروهی از صهیونیست‌ها یک واحد آپارلمان را که 10 نفر از پناهجویان آفریقایی در آن ساکن بودند، به آتش کشیدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه يديعوت احارونوت، یک گروه از اسرائیلی‌ها ساعت 3 بامداد یک واحد آپارتمان در خیابان یافا شهر قدس که در داخل آن 10 مهاجر از اریتره حضور داشتند، به آتش کشیدند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه چهار نفر از ساکنان این آپارتمان زخمی شدند و جوانان صهیونیست پس از به آتش کشیدن آپارتمان محل سکونت پناهجویان آفریقایی بر روی دیوار آن نوشتند: از اسرائیل بیرون بروید ما شما را نمی‌خواهیم.

اخیرا اقدامات نژادپرستانه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مهاجران آفریقایی افزایش یافته و صهیونیست‌ها آنها را به رواج فساد اعم از تجاوز، سرقت، مصرف مشروبات الکلی و حمل سلاح سرد در اسرائیل متهم می‌کنند.

این در حالی است که اخیرا بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر عزم دولت خود برای جلوگیری از نفوذ مهاجران آفریقایی به سرزمین اشغالی و بیرون راندن آنهایی که در داخل این سرزمین هستند، تاکید کرده بود.

پیش از این یک عضو کنست مهاجران آفریقایی را غده سرطانی در اسرائیل نامیده و با این سخنان خود صهیونیست‌ها را به خشونت علیه مهاجران آفریقایی تشویق کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار