در سالهای اخیر درج تبلیغات تجاری در مدارس آمریکا برای تامین منابع مالی بیشتر، رواج بسیاری داشته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یو اس اس تو دی، مدارس آمریکایی که با مشکلات مالی دست به گریبانند به شدت بر حجم تبلیغات تجاری در سالن ها، زمین های فوتبال و حتی کارنامه دانش آموزان افزوده اند. به گفته مدیران این مدارس، آنها مجبورند برای جلب رضایت والدین و نیز تامین مخارج مدرسه از جمله حقوق و دستمزد معلمان از راهکارهای جدید استفاده کنند. به نظر آنها کاهش هزینه ها به تنهایی نمی تواند جوابگوی کسری بودجه مدارس بوده و آنها باید از شیوه های خلاقانه برای تامین منابع مالی مورد نیاز مدارس استفاده کنند.
البته تبلیغات در مدارس مفهوم جدیدی نیست و سالها تبلیغات بخشی از تجهیزات ورزشی و اتوبوس مدارس بوده است. انتظار می رود مدارس از درج آگهی تبلیغاتی در کارنامه دانش آموزان سالانه 30 هزار دلار درآمد داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار